با حضور دکتر سجادی؛مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی امروز با حضور دکتر حمید سجادی معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران، در این مراسم که در محل سالن کنفرانس سازمان تربیت بدنی برگزار شد، دکتر سجادی ضمن قدردانی از زحمات اخیر دکتر جزایری در سخنانی اظهار داشت: به هیچ وجه تصمیمی برای ایجاد تغییر در فدراسیون پزشکی ورزشی نداشتیم اما دکتر جزایری با توجه به مشغله ای که داشتند تصمیم به استعفا از این سمت گرفتند و البته با اصرار بسیار زیاد خود ایشان مورد موافقت ریاست سازمان تربیت بدنی قرار گرفت.
وی افزود: از این که در این مدت کوتاه افتخار همکاری با شخصی همچون دکتر جزایری را داشته ایم بسیار خوشحالیم و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.
معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی با اشاره به اینکه دکتر جزایری بنا به درخواست ما در هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی باقی خواهند ماند، تصریح کرد: بنده با ایشان ارتباط بسیار نزدیکی دارم و متاسفم که فرصت همکاری ما میسر نبود. البته دکتر جزایری به عضویت خود در هیات رئیسه فدراسیون ادامه خواهند داد و البته همکاری ما در ستاد نادو نیز به قوت خود باقی خواهد ماند.
وی همچنین در رابطه با انتخاب دکتر پورکاظمی به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون گفت: ایشان از خانواده ورزش و دو و میدانی هستند که البته بیشتر وقت خود را صرف تحصیل و علم اندوزی کرده‌اند. مطمئنا این رفتن و آمدن‌ها تغیری از یک سنگر به سنگری دیگر است که امیدواریم در نهایت زمینه خیر و به صلاح ورزش کشور باشد.
دکتر سجادی در پایان سخنان خود فدراسیون پزشکی ورزشی را پشتیبان سازمان تربیت بدنی خواند و تاکید کرد که امیدوارم دکتر پورکاظمی با توان بالای خود خدمات ارزشمندی را به ورزش کشور ارائه کنند.
در ادامه این مراسم دکتر جزایری سرپرست پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی در سخنانی کوتاه اظهار داشت:
برای ما افتخار بزرگی بود که در این مدت 7 ماهه در خدمت جامعه ورزش کشور بوده‌ایم. بنده به دلیل مشغله بسیارزیاد خود استعفا کردم و دکتر سعیدلو هم با توجه به اصرار بنده و لطفی که داشتند در نهایت با این استعفا موافقت کردند.
وی افزود: بسیار خوشحالم که فردی همچون دکتر کاظمی پور که شناخت بسیار خوبی نسبت به این حوزه دارند، جایگزین بنده شده اند و مطمئن هستم که ایشان به خوبی توانایی اداره این فدراسیون را خواهند داشت.
دکتر جزایری در پایان از حمایت بسیار ایده‌آل سازمان تربیت بدنی به این فدراسیون تشکر و ابراز امیدواری کرد که دکتر سعیدلو در ادامه هم حمایت‌های خود را از فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه دهد.
درکتر لطف‌علی پورکاظمی سرپرست جدید این فدراسیون هم در پایان این جلسه گفت: بسیار خوشحالم که دکتر سعیدلو و دکتر سجادی به بنده اعتماد و زمینه حضورم در این جایگاه را فراهم کردند. دکتر جزایری در مدتی که مسئولیت این فدراسیون را بر عهده داشتند خدمات بسیار خوبی را ارائه و بستر مناسبی را برای فعالیت در این حوزه داشتند و از خدا می‌خواهم که اینجانب نیز بتوانم با یک برنامه ریزی مناسب و حساب‌شده پاسخ اعتماد مدیران سازمان تربیت بدنی را بدهم.
وی گفت: اصلی ترین هدف بنده موفقیتی چشم‌گیر در مبازه با پدیده شوم دوپینگ خواهد بود ضمن انکه برگزاری کارگاه‌های اموزی در سراسر کشور نیز از جمله اصلی ترین برنامه‌های فدراسیون خواهد بود.
در پایان این جلسه دکتر سجادی حکم سرپرستی دکتر پورکاظمی را به وی اهدا و از زحمات اخیر دکتر جزایری نیز قدردانی کردند.


۱۲ تیر ۱۳۸۹ ۱۴:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.