بازدید افشارزاده از اردوی تیم ملی امید؛ گلایه مندی پیروانی از عدم همراهی باشگاهها

بازدید افشارزاده از اردوی تیم ملی امید؛ گلایه مندی پیروانی از عدم همراهی باشگاهها
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان صبح امروز با حضور در کمپ تیمهای ملی فوتبال از اردوی تیم ملی امید کشورمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اردوی تیم ملی فوتبال امید کشورمان جهت حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی گوانگژو در کمپ تیمهای ملی فوتبال در حال برگزاریست که در همین راستا بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان صبح امروز با حضور در  محل تمرین اردونشینان تیم ملی امید با کادر فنی این تیم دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار افشارزاده با اشاره به انتظارات از کاروان ورزشی ایران در شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی، کار تیم ملی فوتبال را سخت و ارزشمند توصیف کرد. وی در این خصوص اظهار داشت: مردم به دقت عملکرد فرد فرد اعزامی و تمامی ورزشکاران در رشته های مختلف را در این دوره از بازیها پیگیری خواهند کرد که بحث علاقمندی و تمایل به موفقیت تیم ملی فوتبال کشورشان امری متفاوت می باشد.


وی ادامه داد: همه موفقیت و پیروزی این تیم را می خواهند و شکی نیست که رسیدن به این خواسته به حق مردم، تمرین و تدارکاتی بسیار خوب را می طلبد. ما در کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه ای را از این تیم داشته ایم و این نگاه حمایتی نیز از این پس دو چندان خواهد شد.


افشارزاده یاد آور شد: امیدوارم در فرصت 130 روزه باقیمانده تا گوانگژو باشگاهها ،همراهی مناسبی با کادر فنی این تیم داشته باشند تا پیروانی و مربیانش بتوانند برنامه های آماده سازی خود را به دقت پیگیری نمایند.


در ادامه این بازدید، پیروانی ضمن ارائه گزارشی از روند دعوت ، آماده سازی و برنامه های تیم ملی امید از عدم همراهی برخی باشگاهها گله کرد و گفت: متاسفانه علیرغم اینکه بحث بحث ملی و اعتبار جایگاه و رتبه کشورمان است اما شاهدیم که برخی باشگاهها این موضوع را نادیده می گیرند و همکاری مناسبی ندارند.


وی ادامه داد: اولین چیزی که من برای موفقیت تیم ملی امید نیاز دارم بازیکن است که متاسفانه این اصل اولیه و مهم هنوز فراهم نشده و بسیاری از بازیکنان در اختیارم نیستند. امیدوارم هر چه سریعتر با دستور دکتر سعید لو و پیگیری کمیته و فدراسیون این مشکل حل شده و باشگاهها بازیکنان مورد نظر را جهت آماده سازی و رسیدن به هماهنگی با تیم در اختیارمان قرار دهند.

سر مربی تیم ملی امید در پایان گفت: برنامه تیم ملی امید را طوری برنامه ریزی کرده ایم که در مسابقات لیگ آتی نیز هیچ مشکلی را برای تیم ها بوجود نیاوریم. خواهش من از تمام مسئولین و باشگاهها این است که این موضوع را ملی و جدی بنگرند تا انشاله بتوانیم از اعتبار و نام ایران دفاع کنیم.

۱۲ تیر ۱۳۸۹ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.