اولین قایق تخصصی اسکی ‌روی آب فردا به آب انداخته خواهد شد

اولین قایق تخصصی اسکی ‌روی آب  فردا به آب انداخته خواهد شد
رئیس کمیته اسکی روی آب فدراسیون قایقرانی از خرید و به آب انداختن قایق تخصصی این رشته پس از 30 سال در دریاچه آزادی تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛رضاگل محمدی در این باره گفت: بعد از پیگیری‌های متعدد و پس از 30 سال موفق شدیم قایق مخصوص تندرو اسکی روی آب را به نام "کورو کراس" از آمریکا وارد کشور کنیم.
وی با اشاره به اینکه هزینه خرید و ورود این قایق به ایران 90 میلیون تومان برای فدراسیون تمام شده است، افزود: قصد داریم یکشنبه هفته آینده (13 تیرماه) این قایق تخصصی را در دریاچه آزادی تهران به آب بیاندازیم.
رئیس هیئت اسکی روی آب فدراسیون قایقرانی، خاطرنشان کرد: این قایق به لحاظ شرایط فنی برای مبتدیان و بخش استعدادیابی و آموزش استفاده نخواهد شد بلکه تنها ملی‌پوشان در سطح حرفه‌ای از آن استفاده خواهند کرد. به طور قطع حضور این قایق تخصصی کیفیت تمرینات و آمادگی ملی پوشان را تغییر خواهد داد.
وی با اشاره به برگزاری اولین اردوی استعدادیابی و آماده سازی نونهالان در تهران، ادامه داد: چنانچه ملی‌پوشان در رده بزرگسالان بتوانند تا پایان فصل تابستان به شرایط آمادگی خوبی برسند، قصد داریم برای اولین بار راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در جاکارتا اندونزی (مهرماه سال جاری) شویم.
گل محمدی یکی از بزرگترین مشکلات ملی‌پوشان را در نبود مربی خارجی دانست و گفت: هرچند مربیان اسکی‌روی آب تاکنون به سه دوره آموزشی خارج از کشور اعزام شده‌اند اما این آموزش برای این رشته مبتدی در ایران کافی نیست و مطمئنا برای پیشرفت بیشتر باید از حضور مربیان خارجی در راس تیم ملی بهره ببریم.
۱۲ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.