رییس فدراسیون تیر و کمان :هدف ما کسب حداقل چهارسهمیه برای المپیک لندن است

رییس فدراسیون تیر و کمان :هدف ما کسب حداقل چهارسهمیه برای المپیک لندن است
نشست خبری کریم صفایی رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان در حالی در سالن جلسات ساختمان امور مشترک فدراسیون ها برگزار شد که ضمن برگزاری این نشست شاهد برپایی مراسم تودیع تقدیمی رئیس برکنار شده هیئت تیروکمان استان تهران و معارفه مهدی صفایی به عنوان سرپرست هیئت تیروکمان استان تهران بودیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کریم صفایی در این نشست با بیان اینکه در این 6 سالی که از عمر فدراسیون گذشته شاهد تغییر وتحول بسیاری در خصوص حضور نایب رئیس و دبیر و اعضاء کمیته ها بودیم، گفت: حضور افراد در این فدراسیون روی اصل شهرت و ثروت نیست و نفراتی که می آیند برای عشق به این رشته وارد آن شده اند.

صفایی با اشاره به اینکه هدف ما کسب حداقل چهارسهمیه در رقابتهای المپیک لندن است گفت: ما با کم کردن سن ورود به این رشته به 16 سال عملکرد موفقی داشتیم و اگر بتوانیم این سن را به 10 تا 12 سال برسانیم موفق ترین کار را در المپیک 2016 خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: ما دو سال پیش خاکریز کسب سهمیه المپیک را شکستیم اما امروز در شرایطی که بسیاری از کشورها مانند کانادا صف عریض و طویلی در المپیک دارند، کسب سهمیه مهم نیست بلکه کسب مدال المپیک مهم است. این حرکت ادامه دار باید باشد و قرار نیست که هر کسی که یک روزی سهمیه المپیک را کسب کرد خط دهنده به فدراسیون باشد.
وی تصریح کرد: در فدراسیون قبلی تیراندازی رانت هایی برای ورود تجهیزات تیروکمان رد و بدل می شد اما من اجازه این کار را نمی دهم و با وجودیکه خود من شرکت تجهیزات تیراندازی را دارم تا این زمان حتی یک قبضه کمان را برای این رشته وارد نکرده ام. خودم پاک زندگی کرده ام و این رشته را هم پاک نگه می دارم.
رئیس فدراسیون تیروکمان تاکید کرد: با استانهایی که حیاط خلوت بخش خصوصی شوند برخورد می کنم هر چند که به طور جدی از حضور بخش خصوصی در این رشته حمایت خواهم کرد.
رئیس فدراسیون تیروکمان خاطرنشان کرد: مخالفان من در این عرصه می توانند به راحتی کار کنند اما مغرضان من و فدراسیون نمی توانند ادامه کار دهند.
کریم صفایی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر سیاست گذاری فدراسیون در خصوص رشته المپیکی ریکرو گفت: فدراسیون دو استراتژی را در کارهای خود دنبال می کند. ریکرو با توجه به تمرینات پی در پی و حضور در المپیک به نوعی مادر تیروکمان محسوب می شود و نمی توانیم از آن غافل شویم. اما ورزشکاران کامپوند در مدت چند هفته به شرایط آرمانی می رسند و می توانند رنکینگ آسیا و جهانی ما را تغییر دهند. با توجه به درخواست فیتا برای حضور کامپوند در المپیک 2016 نباید از برنامه ریزی بر روی این رشته هم غافل بمانیم.
۱۰ تیر ۱۳۸۹ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.