سرپرست فدراسیون شنا: با توجه به شهرستان ها به سمت موفقیت می رویم

سرپرست فدراسیون شنا: با توجه به شهرستان ها به سمت موفقیت می رویم
سال ها جغرافیای شنای کشور از فضای محدودی برخوردار بود اما امروز شهرستان ها هم شریک ورزش شنا هستند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛امیرحسین آیت اللهی، سرپرست فدراسیون شنا در مراسم افتتاح خانه و مدارس شنای کرمان که با حضور مسئولان استان، اعضای فدراسیون شنا، اعضای هیات شنای شهرستان های کرمان و بیش از 500 ورزشکار و خانواده آنها برگزار شد، اظهار داشت: امروز با افتتاح خانه ها و مدارس شنای استان ها در دورافتاده ترین شهرستان های کشور نشان دادیم کسانی که شعار کمبود سخت افزار را می دادند سخت در اشتباه بوده اند. ما امروز در دورافتاده ترین شهرستان ها هم استخر سرپوشیده مناسب داریم اما متاسفانه تا کنون توجهی به آنها نشده بود.
وی ادامه داد: با حضور در فدراسیون شنا سعی کرده ام از تمام پتانسیل ها و تجارب پیشکسوتان در فدراسیون و در هیات های شنای استان ها و شهرستان ها استفاده کنم که نتیجه و برآیند آن همین خانه ها و مدارس شنای سراسر کشور است.
وی در رابطه با توجه به شهرستان ها یادآور شد: سال ها جغرافیای شنای کشور از چند متر مربع که آن را اتاق رئیس و چند اتاق کناری آن تشکیل می دادند تجاوز نکرده بود اما امروز شهرستان ها هم شریک ورزش شنا هستند و شک نکنید این راه به سوی موفقیت می رود.
وی افزود: پس از افتتاح خانه و مدارس شنای کرمان، 14 تیرماه در قزوین و 21 همین ماه در بوشهر خانه ها و مدارس شنای این 2 استان را افتتاح خواهیم کرد. تا به امروز 22 استان کشور تجهیز شده اند، 14 مربی خارجی در سطح بالا وارد کشور شده اند که بلافاصله پس از رسیدن به حد نصاب در استان ها مستقر خواهند شد. ناگفته نماند 24 دایو خریداری شده که در چند مرحله وارد کشور شده و خواهد شد.
۱۰ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.