قهرمان آبهای آرام تیم ملی قایقرانی:فعلا از حریفان آسیایی خودم جلو هستم

قهرمان آبهای آرام تیم ملی قایقرانی:فعلا از حریفان آسیایی خودم جلو هستم
در حال حاضر تمرینات سختی را برای حضور در بازیهای آسیایی پشت سر می گذارم و با توجه به نتایجی که در مسابقات مختلف جهانی گرفتم فعلا رکوردم از حریفان آسیایی بیشتر است.
احمد رضا طالبیان، قهرمان تیم ملی قایقرانی آسیا در آبهای آرام و نفر دوازدهم جهان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:هر چند به دلیل عدم صدور ویزا از سوی برخی کشورها نتوانستیم به رغم تلاش فدراسیون در یکی دو مسابقه برون مرزی شرکت کنیم ولی به  مسابقه ای هم که رفتم رکوردم از حریفان آسیایی که قرار است در بازیها ی آسیایی شرکت کنند بهتر بود و همین امر انگیزه مرا برای کسب مدال طلا در گوانگژو بیشتر می کند.
وی در ادامه تصریح کرد:البته یک ماه دیگر رقابتهای جهانی و حضور در اردوی آذربایجان را در پیش داریم که شرکت در این رقابتها و تمرین زیر نظر مربی خارجی تاثیر بسزایی در افزایش آمادگی ما خواهد داشت.
قهرمان قایقرانی هزارمتر آبهای آرام آسیا در خصوص رقبای گوانگژو خود می گوید:من در مسابقات کاپ یک و سه جهانی که در کشورهای مختلف برگزار شده بود از حریفان آسیایی خودم 5 ثانیه جلوترم ولی اینکه در بازیهای آسیایی چکار خواهم کرد باید ببینیم شرایط چه پیش می آید ولی بر اساس رکوردی که دارم، انگیزه زیادی برای کسب مدال در بازیهای آسیایی  خواهم داشت.

۹ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.