افشارزاده:دغدغه همه اهالی ورزش موفقیت کاروان ورزشی ایران است/سازمان و فدراسیون هم نظری بر اعزام تیم فوتبال بانوان ندارند

افشارزاده:دغدغه همه اهالی ورزش موفقیت کاروان ورزشی ایران است/سازمان و فدراسیون هم نظری بر اعزام تیم فوتبال بانوان ندارند
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: وقتی خود مسئولین تیم فوتبال بانوان و فدراسیون فوتبال اعتقادی به موفقیت این تیم در بازیهای آسیایی گوانگژو ندارند چه اصراری است که این هزینه را به ورزش تحمیل کنیم؟
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهرام افشارزاده دبیر کل  کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن بیان مطلب فوق افزود: برای تصمیم گیری در خصوص اعزام یا عدم اعزام تیم ملی فوتبال بانوان نشست های تخصصی و کارشناسی فراوانی با حضور مسئولین فدراسیون، تیم ملی، صاحبنظران و دست اندرکاران سازمان ، کمیته و فدراسیون برگزار شد که همگی با تاکید بر عدم شانس مدال آوری و برای جلوگیری از کسب نتایج ضعیف؛ اعزام نشدن این تیم را به صلاح ورزش و کاروان اعلام داشتند.

وی ادامه داد: من حساسیت همه مسئولین و دست اندرکاران ورزش را در این برهه زمانی درک می کنم و مطمئنم که تمام بحث هایی که این روزها مطرح می شود از سر دلسوزی است اما این را هم باید در نظر داشت که نظر فردی هیچ گاه نمی تواند کیفیت و تاثیرگذاری نظر گروهی که تمام جوانب امر را در نظر گرفته اند داشته باشد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان یادآور شد: من دغدغه خانم اکبرآبادی بعنوان مسئول ورزش بانوان کشور را کاملا درک می کنم اما موضوع اینجاست که فردای اتمام بازیها باید نسبت به نتایج بدست آمده جوابگو باشیم. بنابراین بهتراست که ایشان علیرغم تمام حساسیت ها و دلسوزی هایی که نسبت به فوتبال بانوان دارند ، بعد ملی و تبعات این نوع اعزام و شکست احتمالی این تیم را نیز در نظر بگیرند.
افشار زاده در پایان گفت: به امید خدا کمیته ملی المپیک طی هفته جاری با دریافت بودجه بازیها حمایت خود از برنامه های ارائه شده از سوی فدراسیون ها را بیش از پیش در دستور کار قرار می دهد و امیدواریم هر چند که خیلی در این پرداخت بودجه تاخیر صورت پذیرفت،با تزریق منابع مالی به فدراسیونها بتوانیم زمینه آماده سازی هر چه بهتر و کسب نتایج درخشان در بازیها را رقم بزنیم.

۸ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.