برای حضور در بازی های آسیایی گوانگژو؛ آغاز سومین مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو

برای حضور در بازی های آسیایی گوانگژو؛ آغاز سومین مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو
در پایان دور سوم اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو ایران جهت حضور در بازی های آسیایی گوانگژو، ساندا کاران تیم ملی کشورمان سومین مرحله رقابت های انتخابی خود را روز چهارشنبه 9 تیرماه در آکادمی ووشو برگزار خواهند نمود.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در بخش آقایان و در وزن 56- کیلوگرم مسعود انصاری مقابل بهزاد منوری قرار خواهد گرفت و سلمان ترکی نیز به مصاف علی حسین پور می رود.
در وزن 60- کیلوگرم هم علی یوسفی با سعید قاضی به مبارزه خواهد پرداخت، وحید ببری و جواد آقایی نیز در وزن 65- کیلوگرم به مصاف یکدیگر می روند.
همچنین در وزن 70- کیلوگرم امید زارع رفیع و مجتبی حسین زاده مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و در وزن 75- کیلوگرم نیز دیداری انجام نخواهد شد.
در بخش بانوان و در وزن 52- کیلوگرم نیز راضیه طهماسبی، خدیجه زینال زاده، الهه منصوریان و زهرا بساطی با یکدیگر مبارزه می کنند و در وزن 60- کیلوگرم هم خدیجه آزادپور، شهربانو منصوریان، صدیقه دریایی و زهرا کریمی در مسابقه انتخابی حضور خواهند داشت.
گفتنی است این مرحله مسابقه انتخابی دومین دوره مسابقات دوره ای درون اردویی تیم ملی ووشو خواهد بود و مرحله سوم این رقابت ها بیست و  هشتم تیرماه برگزار می شود در نهایت نفراتی که 2 دیدار از 3 دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارند در مراحل آتی اردوهای آماده سازی حضور خواهند یافت.
۸ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.