وزیری: شاهد رشد کمی و کیفی در اسکیت هستیم

با برگزاری دومین دوره مسابقات لیگ نونهالان و نوجوانان شاهد حضور 28 تیم در رده پسران و 26 تیم در رده دختران هستیم که این امر نشان می دهد ورزش اسکیت در رده پایه، رشد چشمگیری نسبت به سال های قبل داشته است.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، جمشید وزیری رئیس فدراسیون اسکیت در حاشیه برگزاری دومین دوره رقابتهای لیگ نونهالان و نوجوانان گفت: در سال جاری شاهد حضور تیم ها با انگیزه بسیار بالایی هستیم و از نظر رکوردهایی که تا این لحظه ثبت شده، به جرات می توان اذعان داشت از نظر کمی و کیفی نسبت به سال قبل جهش بلندی داشته ایم.

وی ادامه داد: رقابت های نونهالان و نوجوانان پسر در روزهای 7 و 8 تیرماه و مسابقات دختران در روزهای 10 و 11 تیرماه در محل آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود که در پایان و پس از شناسایی نفرات برتر، افراد منتخب به اردوهای مستمر تیم ملی دعوت و زیر نظر مربیان باتجربه آموزش های لازم را فرا می گیرند.

وزیری تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین رقابت هایی، حرکت در راستای برنامه استراتژیک فدراسیون اسکیت، توسعه این ورزش و قهرمانی پایدار است و در این خصوص از تمام ظرفیت های لازم استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: پیش بینی ما این است که در 4 سال آینده به آن چه هدفمان است، دست پیدا خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون اسکیت در پایان خاظر نشان کرد: با توجه به اهمیت این مسابقات، تمامی مسئولان فدراسیون از لحظات ابتدایی این رقابت ها در آکادمی اسکیت حضور پیدا کردند و از نزدیک بر روند فعالیت اسکیت بازان نونهالان و نوجوانان کشورمان نظارت داشتند. همچنین کمیته پزشکی در محل رقابتها مستقر بود تا در صورت نیاز، بتوانند به ورزشکاران خدمات لازم را ارائه دهند.

 
 

۷ تیر ۱۳۸۹ ۱۵:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.