نائب رئیس ووشو بانوان:با افتتاح آکادمی،مشکل سالن تمرین بانوان حل می شود

ژاله شریفی، نائب رئیس ووشو بانوان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت: آکادمی ووشو صبح روز گذشته با حضور رئیس ، نواب رئیس ، اعضای هئیت رئیسه،کادر فنی و تنی چند ازپیشکسوتان ووشو در مجموعه ورزشی آزادی افتتاح شد.

شریفی در خصوص افتتاح این آکادمی گفت: با وجود این آکادمی و سالن اختصاصی ،ووشوکاران می توانند با برنامه ریزی منسجم تر و سازمان دهی تری تمرینات خود را دنبال کنند،چرا که پیش از این ما در بخش بانوان مشکل  سالن داشتیم و ورزشکاران همزمان با تیم های دیگر به تمرین می پرداختند.
وی همچنین افزود : در این آکادمی بخشی برای سالن بدن سازی و اداری در نظر گرفته شده که می تواند در بهبود روند پیشرفت فدراسیون موثر باشد.
نائب رئیس ووشو بانوان در ادامه به مسابقات آسیایی ووشو در رده های سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان  اشاره کرد و گفت: سونیا شاه محمدی در وزن( 52- کیلوگرم)،الهه منصوریان( 48-کیلوگرم) و صدیقه دریایی (60-کیلوگرم) در بخش سانشو  و  مهسا دهقان و زهرا نوروزی در رده سنی نونهالان و مریم عصمتی در رده سنی نوجوانان نفرات اعزامی به این دوره از رقابت ها را تشکیل می دهند، که هدف ما از انتخاب این نفرات در بخش تالو سرمایه گذاری روی آنها بود تا در آینده تیمی قوی در رده سنی بزرگسالان داشته باشیم.
وی در پایان تصریح کرد:اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو بانوان برای شرکت در اولین دوره بازی های آسیایی ورزش های رزمی و همچنین مسابقات جهانی ووشو که 30 مهر ماه در کانادا برگزار خواهد شد،از اوایل تیر ماه به طور جدی پیگیری خواهد شد.

۵ خرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.