مدیر تیمهای ملی آبهای آرام پس از تست گیری از ملی پوشان:با توجه به رکوردهای خوب ، امیدمان برای کسب مدال بیشتر شد

مدیر تیم های ملی قایقرانی آبهای آرام پس از تست گیری از ملی پوشان دختر و پسر گفت: با توجه به پیشرفت بچه ها و کسب رکوردهای خوب امید بیشتری برای کسب مدال در بازیهای آسیایی داریم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ایرج اقلیمی ادامه داد: در بخش آقایان و در کایاک یکنفره احمدرضا طالبیان با توجه به حضور در 2 کاپ جهانی وضعیت بهتری نسبت به بقیه نفرات دارد. وی توانسته خواسته های ما را برآورده کند ، در کل وضعیت خوبی دارد ولی باید تا قبل از آغاز مسابقات گوآنگژو در برابر حریفان آسیایی نیز وی را محک زنیم.
وی بیان کرد: در کایاک دونفره اروند درویش و علیرضا علیمحمدی قایقرانان جوان ما توانسته اند رکوردی کمتر از 3:25 دقیقه به دست آورند که این اتفاق بسیار خوب است، آنان نیز وضعیت خوبی دارند.
اقلیمی در رابطه با کایاک چهارنفره تصریح کرد: احمدرضا طالبیان، امین بوداغی، فرزین اسدی و حسین سینکایی تیم چهارنفره ما را تشکیل می دهند که باید در ادامه تمرینات رکورد خود را بهبود بخشند. البته هم اکنون نیز پیشرفت کرده اند و رکورد 3:01 دقیقه را به دست آورده اند ولی باید به رکورد زیر 3 دقیقه برسند.
وی افزود: در کانوی یکنفره شاهو ناصری در 1000 متر به زمان زیر 4 دقیقه رسیده و وضعیت امیدوار کننده ای دارد اگر همین گونه تمریناتش را ادامه دهد رکورد بهتری در 1000 متر و در 200 متر نیز حرفی برای گفتن خواهد داشت.
مدیر تیمهای ملی در خصوص بخش بانوان گفت: در کایاک یکنفره آرزو معتمدی وضعیت بهتری نسبت به بقیه دارد و در کایاک دونفره نجمه سجادی و آزاده محمدی در یک قایق و درسا کفیلی و سیما عروجی در یک قایق حضور دارند که هرکدام تایم بهتری را به ثبت رسانند به گوآنگژو اعزام می شوند.
اقلیمی ادامه داد: در کل بچه ها روزی 4 جلسه تمرینات فشرده ای را انجام می دهند تا بتوانند در بازیهای آسیایی افتخارآفرینی کنند.
وی در رابطه با مسابقات آینده تصریح کرد: اواخر مرداد ماه به مسابقات قهرمانی جهان در لهستان اعزام می شویم و بعد از آن و تا آغاز مسابقات گوآنگژو در صورت موافقت هیات رئیسه در یک مسابقه بین المللی شرکت خواهیم کرد و یا اردوی برون مرزی خواهیم داشت.

۷ تیر ۱۳۸۹ ۱۴:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.