سجادی: آموزش و استعدادیابی از الویت های سازمان تربیت بدنی است

مجمع عمومی و سالانه فدراسیون راگبی با حضور معاون امورورزشی سازمان تربیت بدنی و مسئولان فدراسیون در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
 



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این مجمع که با حضور حمید سجادی معاون امور ورزشی سازمان تربیت بدنی ، صادق عابدین رییس فدراسیون، رجبی معمار عضو هیئت رییسه فدراسیون، دبیر، نایب رییس ، روسای هیئت های استانها و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد تقویم ورزشی سال 89 فدراسیون راگبی به تصویب اعضا رسید.
سجادی در این مجمع گفت: "بعد از نزدیک به یک دهه از شروع فعالیت راگبی در کشور خوشحالیم که این رشته توانست شایستگی خود را نشان دهد و شاهد حضور آن در بازیهای آسیایی گوانگژو هستیم."
حمید سجادی ادامه داد: "بحث آموزش و استعدادیابی از مهمترین موضوعاتی بود که مسئولان این فدراسیون به آن اهتمام ورزیدند و گزارش بازرس فدراسیون در این خصوص نمایانگر آن است. مشکل مالی هم همیشه جزئی از ورزش بوده و هست اما دولت در بحث بند ب سعی کرد تا مشکلات مالی ورزش را کاهش دهد هرچند که بخش قابل توجهی از آن صرف پروژه های عمرانی کشور می شود."
سجادی با اشاره به 3 هزار پروژه عمرانی در کشور گفت: "اتمام 3 هزار پروژه عمرانی اعتبارات فراوانی را می خواهد که تا 6 سال آینده باید تامین و جبران شود. امسال هم بودجه خاصی را برای ورزش در نظر گرفتیم تا با توجه به ترافیک برنامه ها و مسابقات پیش رو چرخه ورزش بچرخد."
در ادامه این جلسه رییس فدراسیون راگبی با اشاره به فعالیت جدی راگبی در کشور گفت: "بعد از سه سال فعالیت جدی و سامان یافته راگبی در ایران یکی از موفقیت های همکاری با مربیان داخلی رقم خورد و دو مربی ایرانی در کنار یک مربی نیوزلندی که مشاورت فنی تیم را بر عهده داشت توانستند مجوز حضور تیم ملی راگبی را در بازیهای آسیایی رقم بزنند."
حسین صادق عابدین افزود: "تمام موفقیت های راگبی حاکی از همدلی در مجموعه این رشته بوده که امیدواریم با خیزی که برداشتیم بیش از قبل فعالیت کرده و موفقیتهای بیشتری را به نام ایران کسب کنیم. در حال حاضر هم حمایت های کمیته ملی المپیک را برای بازیهای آسیایی گوانگژو نیاز داریم تا در این میدان مهم هم سربلند باشیم."
رییس فدراسیون راگبی در ادامه صحبت های خود در خصوص اعزام تیم راگبی بانوان کرمانشاه به تورنمنت بین المللی ایتالیا، راه اندازی مسابقات راگبی غرب آسیا، آماده سازی تیم کریکت زیر 16 سال برای مسابقات آسیایی و ... گزارشی را ارایه کرد.
در ادامه این مجمع گزارش عملکرد سال 88 فدراسیون، گزارش مالی فدراسیون، گزارش بازرس فدراسیون و گزارش فعالیت های بانوان توسط مسئولان مربوطه ارائه و به تایید اعضاء مجمع رسید.
در پایان این مجمع هم تغییر نام فدراسیون بیس بال به فدراسیون راگبی مورد تصویب اعضاء قرار گرفت و این فدراسیون به طور رسمی به راگبی تغییر نام داد.
۷ تیر ۱۳۸۹ ۱۳:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.