الهه احمدی:می توان با مدال گرفتن در بازیهای آسیایی به کسب سهمیه المپیک امیدوار بود

الهه احمدی:می توان با مدال گرفتن در بازیهای آسیایی به کسب سهمیه المپیک امیدوار بود
پیش بینی برای کسب مدال در بازیهای آسیایی گوانگژو برای تیرندازی با توجه به اینکه رشته ای رکوردی است سخت است ولی می توان با کسب مدال در این رقابتها به کسب سهمیه المپیک امیدوار بود.
الهه احمدی عضو تیم ملی تیراندازی بانوان که به تازگی در رقابتهای جهانی موفق به کسب مدال برنز شد ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:این مدال ثمره سالها تمرین سخت و مداوم من و برنامه ریزی توامان فدراسیون و مربی مجاری تیم ملی بود در واقع ما در گذشته چنین برنامه  آماده سازی تمرینی در اردوی تیم ملی نداشتیم ولی حضور این مربی با دانش خارجی در تیم ملی خیلی به کار مان آمد.
وی ادامه داد:برای موفقیت در بازیهای آسیایی گوانگژو باید خیلی تلاش کرد چرا که مهمترین حریفان جهانی ما در قاره آسیا قرار دارند از طرفی ما تازه اول راه هستیم و نمی توان زیاد بر روی مدال در آسیا تاکید داشت چرا که حضور در فینال مسابقات تیراندازی یک چیز است، کسب مدال چیز دیگر.
 در واقع من اول توانستم خودم را به رکوردهای جهانی نزدیک کنم که در تفنگ خفیف سه وضعیت برنز گرفتم به همین دلیل در آسیا هم باید ابتدا خودمان را به رکورد حریفان آسیایی برسانیم بعد پیش بینی کسب مدال کرد.
احمدی در خاتمه تصریح کرد:فدراسیون برنامه خوبی برای رشد این رشته در نظر گرفته است که ثمره آن موفقیت اعضای تیم در مسابقات متعدد برون مرزی بود من هم تمام تلاشم را برای موفقیت در گوانگژو خواهم کرد چرا که مدال آوری در این رقابتها ما را به کسب سهمیه المپیک امیدوار تر می کند ولی نباید این واقعیت را هم نادیده گرفت که در ورزش های رکوردی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.


۷ تیر ۱۳۸۹ ۱۱:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.