افتتاح خانه و مدارس شنای استان کرمان

در ادامه افتتاح مدارس و خانه های شنا در سراسر کشور، خانه و مدارس شنای استان کرمان فردا سه شنبه با حضور سرپرست فدراسیون شنا افتتاح می شود.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛طبق اعلام قبلی مسئولان فدراسیون شنا 2 خانه شنا در شهرستان کرمان و 9 مدرسه شنا در شهرستان های این استان و همچنین مدرسه سینکرونایز در مجموعه استخر آفتاب زرند و شهید مغفوری سیرجان در روز 8 تیرماه افتتاح خواهد شد.
 گفتنی است؛ افتتاح مدارس و خانه های شنا در سراسر کشور که به منظور بستر سازی مناسب برای رشد و توسعه ورزش شنا برنامه ریزی شده است با استقبال ورزشکاران و مسئولان ورزشی استان ها روبرو شده است. فدراسیون شنا در راستای تحقق اهداف سازمان تربیت بدنی مبنی بر همگانی کردن ورزش و همچنین توسعه ورزش شنا در استان های محروم در نوشهر،ایلام،کرمانشاه و دیگر شهرهای کشورمان که پیش از این به پتانسیل و توانمندی ورزشکاران بومی شان توجهی صورت نمی گرفت خانه ها و مدارس شنا راه اندازی کرد.این اقدام تا حدی حائز اهمیت شد که چندی پیش حسین المسلم نایب رئیس فدراسیون جهانی شنا و دبیر اجرایی کمیته المپیک آسیا را نیز به تهران آورد تا وی شخصا به نوشهر برود و در مراسم افتتاحیه مدارس شنای دریایی شرکت کرد.
 
۷ تیر ۱۳۸۹ ۱۱:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.