محسن شادی قهرمان روئینگ جهان:شاید اولین مدال قایقرانی در گوانگژو را من گرفتم

محسن شادی قهرمان روئینگ جهان:شاید اولین مدال قایقرانی در گوانگژو را من گرفتم
برای حضور در بازیهای گوانگژو تمرینات سختی را پشت سر می گذارم تا شاید اولین بازیکنی از تیم ملی قایقرانی باشم که به مدال این بازیها دست پیدا می کنم.
محسن شادی قهرمانی تیم ملی روئینگ ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:البته من فقط به بازیهای آسیایی فکر نمی کنم بلکه هدفم حضور در لمپیک است که این مسئله هم بستگی به موارد متعددی دارد که یکی از این موارد سنگین شدن وزن من است.
وی در توضیح بیشتر می گوید:مسابقات روئینگ بازیهای المپیک در وزن آزاد برگزار می شود ولی من در وزن سبک وزن یعنی 72 کیلو گرم مسابقه می دهم و این مسئله کار من را برای حضور در المپیک سخت می کند اما به هر حال با توجه به اینکه از لحاظ سنی جوان هستم می توان در آینده بر روی مدال آوری در المپیک حساب باز کنم.
قهرمان روئینگ دو کیلومتر تیم ملی در خصوص بازیهای آسیایی گوانگژو اظهار داشت:من برای اولین بار است که بازیهای آسیایی را در گوانگژو تجربه می کنم ولی تمام هدفم کسب مدال در این رقابتهاست الان هم که تمرینات ما در سد لتیان تمام شده وقصد داریم در ارومیه برنامه آماده سازی خودمان را دنبال کنیم اگر چه اواخر ماه جاری مسابقات جهانی بلاروس را نیز در پیش داریم که شرکت در آن سطح آمادگی ما رابرای حضور قدرتمندانه در بازیهای گوانگژو افزایش می دهد.
۷ تیر ۱۳۸۹ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.