با حضور دکتر سعید لو و مهندس علی آبادی و قرائت پیام ژاک روگ از سوی افشار زاده؛بیش از 6 هزار دونده زن و مرد دو "روز المپیک" را گرامی داشتند

با حضور دکتر سعید لو و مهندس علی آبادی و قرائت پیام ژاک روگ از سوی افشار زاده؛بیش از 6 هزار دونده زن و مرد دو "روز المپیک" را گرامی داشتند
با حضور بیش از 6 هزار دونده زن و مرد از سرتاسر تهران، مراسم سالانه دو " روز المپیک " در مجموعه ورزشی آزادی و انقلاب با حضور دکتر سعید لو ،مهندس علی آبادی و بهرام افشار زاده برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ براساس برنامه ریزی صورت گرفته مراسم دو "روز المپیک " در قسمت بانوان روز پنجشنبه سوم تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید که طی آن بیش از 3 هزار دونده زن در سنین مختلف مسیر فدراسیون تیراندازی و دور دریاچه قایقرانی را تا سالن بانوان دویده و در آن جا بعد از پذیرایی از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، در مراسم قرعه کشی و اهدا جوایز حضور یافتند.
همچنین صبح روز جمعه نیز مراسم دو " روز المپیک" قسمت مردان در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز و بیش از 3 هزار دونده مرد از سرتاسر پایتخت بعد از طی کردن مسیر خیابان سئول ، درب شمالی مجموعه ورزشی انقلاب و جاده سلامت ، خود را به خط پایان و درب غربی  این مجموعه رساندند.
مراسم دو روز المپیک بانوان با شلیک تپانچه ،اعلام شروع بازیهای از سوی خاتم اکبر آبادی معاون امور ورزش بانوان و دو روز المپیک قسمت مردان نیز با حضور دکتر سعید لو و مهندس علی آبادی با شلیک تپانچه "آغاز بازیها" شروع گردید.
بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در پایان هر دو مراسم ضمن  تبریک میلاد با سعادت حضور علی (ع) و خوشامد گویی به دکتر سعید لو و مهندس علی آبادی و مدعوین اظهار داشت:هر ساله در اواخر ژوئن به مناسبت آغاز جنبش المپیک مسابقات دو "روز المپیک" مصادف با سوم و چهارم تیرماه در اقصی نقاط جهانی برگزار می شود و جا دارد در این جا از همه عزیزانی که در این مراسم شرکت داشتند تقدیر و تشکر کنم.
وی در پایان با تاکید بر توجه همه مسئولین و ورزشکاران بر شعارها و جنبش المپیزم به قراعت پیام ژاگ روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک پرداخت.
در پاین مراسم دو روز المپیک مردان و زنان به 20 نفر از نفرات برتر دوچرخه و گوشی تلفن همراه اهدا گردید.
همچنینین به قید قرعه به بیش از 100 نفر از شرکت کنندگان حاضر در مراسم دو روز المپیک جوایز نفیسی از سوی کمیته ملی المیپ در نظر گرفته شده بود که این جوایز از سوی دکتر سعید لورئیس سازمان تربیت بدنی ،مهندس علی آبادی  رئیس کمیته ملی المپیک،بهرام افشار زاده دبیر کل و جمعی از پیشکسوتان دو ومیدانی به نفرات برتر و آنهایی که در قرعه کشی برنده شدند اهدا گردید.
شایان ذکر است در مراسم دو روز المپیک مردان نیز به 8 نفر از دوندگان پارالمپیکی که در حرکتی سمبولیک با ویلچر و عصا در آن شرکت کردنه بودند جوایز نفیسی اهدا گردید.
در روز نخست دکتر حمید سجادی معاون امور ورزش سازمان تربیت بدنی نیز حضور داشتند.

۶ تیر ۱۳۸۹ ۱۴:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.