آغاز نوزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی اعزامی به گوانگژو؛قایقرانان تیم ملی روئینگ در سد لتیان تمرین می کنند

آغاز نوزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی اعزامی به گوانگژو؛قایقرانان تیم ملی روئینگ در سد لتیان تمرین می کنند
تیم ملی تک پاروی روئینگ مردان نوزدهمین مرحله اردوی آماده سازی خود را از 12 تیرماه در سد لتیان آغاز می کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، اعضای تیم ملی تک پاروی کشورمان که بعد از بازگشت از مسابقات جهانی در شهرستان ارومیه تمریناتشان را پیگیری کردند، نوزدهمین مرحله اردوی خود را از 12 تیرماه آغاز می کنند تا آمادگی لازم برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی گوآنگژو به دست آورند. این اردو تا 22 تیر در سد لتیان ادامه خواهد داشت.
میثم جوهری، وحید جوهری، یاسر جوهری، اتابک پیشیار، افشار حیدری، فرهاد کربلائی قلی زاده و فرزاد کربلایی قلی زاده از آذربایجان غربی، یاسر رحمتی پور، سهیل نیک بین، فرزین رضائی و سعید خزلی از تهران، فردین حسنوند و سعید عادلی از لرستان، کیهان شمسی و عابدین باقری راد از کرمانشاه، مسعود محمدی و میثم رضائی از زنجان زیر نظر افشین فرزام مربی، مصطفی پدرام نورائی و حسام الدین علیرضای تبریزی دستیار مربیان خود تمریناتشان را پیگیری می کنند.
اعضای تیم ملی دوپاروی مردان نیز که در سد لتیان تمرین می کردند از 8 تیرماه به سد شهرچای در شهرستان ارومیه می روند و تا 22 تیر در این اردو می مانند.
طاهر کبوتری، محسن شادی نقده و عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، علیرضا اتابکی از تهران، حسن جهانیان از مازندران، مجتبی شجاعی از زنجان زیر نظر لیو چون سرمربی و جواد محمدی دستیار مربی خود تمرین خواهند کرد.
۶ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.