سرپرست فدراسیون هندبال:برای آماده سازی تیم ملی اعزامی به گوانگژو چهار اردوی برون مرزی در نظر گرفتیم

سرپرست فدراسیون هندبال:برای آماده سازی تیم ملی اعزامی به گوانگژو چهار اردوی برون مرزی در نظر گرفتیم
با توجه به حضور مربی اهل اسلوونی در اردوی تیم ملی و شناخت نسبی وی از هندبال ایران جهت موفقیت در بازیهای آسیایی گوانگژو 4 اردوی برون مرزی برای تیم ملی در نظر گرفتیم.
جلال کوزه گری ،سرپرست فدراسیون هندبال با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در تمرینات مرحله اول تیم ملی که با حضور مربی اسلوونی همراه بود مشخص شد که ما در انتخاب این مربی برای تیم ملی دچار اشتباه نشدیم و امروز(یکشنبه) هم مرحله دوم اردوی تیم ملی در سالن هندبال آغاز می شود.
وی ادامه داد: سابقه حضور این مربی در تیمهای ملی کشورهای حاشیه خلیج فارس باعث می گردد تا این مربی هم شناخت نسبی نسبت به تیم ما داشته و هم از حریفان ما ،در واقع حضور این مربی نوعی روحیه برای ملی پوشان بود تا بچه ها با جدیت تمرینات خود را برای حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو در پیش بگیرند.
کوزه گری در پاسخ به این سئوال که آیا اردوی برون مرزی نیز برای تیم ملی قبل از اعزام به گوانگژو در نظر گرفته اید می گوید:بله ما سفر به کشورهای روسیه، آلمان، کرواسی و یکی دیگر از کشورها را که هنوز قطعی نشده است در برنامه خود داریم تا بچه ها زیر نظر این مربی بتوانند حضور مقتدرانه ای در بازیهای آسیایی داشته باشند.
وی در پایان اظهرا داشت مرحله سوام اردو نی ز با حضور 25 تا 30 بازیکن از اواخر همین ماه آغاز می شود و ما نمی خواهیم زمان را از دست بدهیم.

۶ تیر ۱۳۸۹ ۱۱:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.