برگزاری نشست کمیته تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک

برگزاری نشست کمیته تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک
هفته گذشته جلسه کمیته تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک در محل ستاد به بررسی فعالیت های تیمهای اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگژو و المپیک سنگاپور پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست که با حضور بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته و دیگر اعضای ستاد برگزار شده بود به بررسی تیمهای اعزامی به این دو رویداد مهم در سالجاری پرداخت شد.
فعالیت های صورت گرفته برای بازیهای المپپیک نوجوانان ،بازیهای گوانگژو و ساحلی در خصوص نحوه اعزام و تعداد نفرات اعزامی و نوع قرعه کشی بازیهای المپیک سنگاپور از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.
همچنین گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته شد جهت مسائل فرهنگی المپیک نوجوانان و تهیه لیست نهایی تیمهای اعزامی به بازیهای گوانگژو و معاینات پزشکی ورزشکاران اعزامی به بازیهای گوانگژو و سنگاپور نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.
شایان ذکر است ؛در این نشست پیشنهاد آمادگی 10 روزه آکادمی جهت مسائل فرهنگی بازیهای المپیک نوجوانان  مطرح و مواردی همچون ارزشیابی ورزشکاران و ارائه نوع خدمات طبق این ارزیابی ها بررسی شد.
دکتر حمیدی رئیس آکادمی ملی المپیک و نائب رئیس کمیته تدارکاتی، دکتر کرباسیان مسئول کمیته برنامه و بودجه کمیته تدارکاتی،دکترعلیجانی مسئول کمیته علمی ،عزیزی مسئول کمیته اموربین الملل، جزایری مسئول کمیته پزشکی ،شعبانی مسئول کمیته فرهنگی، سررشته دبیر کمیته علمی، رحیمی دبیر ستاد تدارکاتی و خانم منفرد مسئول کمیته روانشناسی ،نفرات حاضر در این نشست بودند.

۶ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.