کسب 5 مدال رنگارنگ توسط رکابزنان در رقابتهای آسیایی مالزی

کسب 5 مدال رنگارنگ توسط رکابزنان در رقابتهای آسیایی مالزی
دومین روز از رقابتهای کاپ آسیایی 2010 مالزی با افزوده شدن 5 مدال رنگارنگ به گنجینه دوچرخه سواران اعزامی به کوالالامپور به اتمام رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیایی 2010 مالزی از چهارم تیرماه دررشته پیست در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در حال پیگیری است که نتایج زیر توسط رکابزنان تیم ملی کشب شده است:
دررشته 200 متر جوانان: دوچرخه سواران مالزی به ترتیب اول و دوم شدند و رضا جبرئیلی از ایران با کسب مقام سوم، به گردن آویز برنز دست پیداکرد.
درتیم اسپیرینت جوانان: مالزی بر سکوی نخست قرار گرفت، تیم ایران با ترکیب رضاجبرئیلی، احسان خادمی و علی مرشدلو با کسب مدال نقره مقام نائب قهرمانی را به دست آورد و دیگر تیم مالزی به کسب مقام سومی بسنده کرد.
دریک کیلومتر جوانان: دوچرخه سوار تایلنداول شد، علی مرشدلو نماینده تیم ملی کشورمان با کسب مدال نقره بر سکوی دوم ایستاد و ژاپن سوم شد.
در تیم اسپیرینت بزرگسالان: ژاپن برسکوی قهرمانی قرار گرفت، محمد و محمود پراش، فرشید فارسی نژادیان و احمد اصغرپور رکابزنان ملی پوش ایرانی مدال نقره و مقام نائب قهرمانی را به دست آوردند و تیم کره سوم شد.
در یک کیلومتر بزرگسالان: کره سکوی نخست را به دست آورد، ژاپن دوم شد وعلی علی عسگری نماینده ایران مدال برنز ومقام سومی را به ارمغان آورد.
گفتنی است: ادامه این رقابتها فردا یکشنبه ششم تیرماه دررشته کایرین برگزار می شود، که دو رکابزن در رده سنی جوانان و دو دوچرخه سوار در رده سنی بزرگسالان به نمایندگی از کشورمان در فینال، با دیگرشرکت کنندگان به رقابت خواهند پرداخت.

۶ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.