با حضور دکتر سعیدلو؛ حمید سجادی،بهرام افشار زاده و خانم اکبر آبادی ؛هزاران دونده زن ایرانی دو " روز المپیک " را گرامی داشتند

با حضور دکتر سعیدلو؛ حمید سجادی،بهرام افشار زاده و خانم اکبر آبادی ؛هزاران دونده زن ایرانی دو  " روز المپیک " را گرامی داشتند
صبح امروز بیش از 3 هزار دونده زن ایرانی با حضور در مجموعه ورزشی آزادی همچون سالهای گذشته و همگام با سراسر جهان دو "روز المپیک " را گرامی داشتند.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این همایش صبح امروز با حضور بیش از 3 هزار شهروند زن تهرانی ودر رده های سنی مختلف  که از نقاط مختلف پایتخت به مجموعه ورزشی آزادی آمده بودند  آغاز شد .
در ابتدا دوندگان با لباسی متحدالشکل و با حضور 20 داور رسمی که از سوی فدراسیون دو ومیدانی در مسیر حضور داشتند با حضور بهرام افشار زاده و با  شلیک طپانچه اعلام شروع مسابقات از سوی خانم اکبر آبادی معاون امور  ورزش بانوان آغاز شد تا بیش از 3 هزار دونده بانوی ایرانی به نمایندگی ازتمامی بانوان کشورمان در همایش دو روز المپیک از ضلع جنوبی فدراسیون تیراندازی  حرکت خود را آغاز  تا ضمن طی کردن مسیر دریاچه آزادی خود را به خط پایان (سالن بانوان) در غرب مجموعه ورزشی آزادی رساندند .
در پایان بانوان دونده حاضر در همایش دو روز المپیک بعد از پذیرایی از سوی مسئولین برگزاری این همایش در سالن بانوان حضور یافتند که در ابتدا بهرام افشار زاده ضمن خوشامد گویی به دکتر سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی و و معاونین سازمان از حضور در این مراسم اظهار داشت:همه ساله به مناسبت روز المپیک مسابقاتی تحت عنووان  دو  روز المپیک با حضور تمامی اقشار جامعه در کشورهای مختلف جهان برگزار می شود که امسال نیز در مجموعه ورزشی آزادی مسابقات بانوان آن با حضور بیش از 3 هزار دونده زن برگزار شد  و فردا نیز در قسمت مردان ودر مجموعه ورزشی انقلاب این مراسم برگزار می شود.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه ضمن قدردانی از دکتر سعید لو رئیس سازمان تربیت بدنی ،معاونین سازمان و پیشکسوتان این رشته که در این مراسم حضور داشتند تصریح کرد:حضور آقای دکتر سعید لو ریاست محترم سازمان تربیت بدنی در این مراسم نشان از توجه ایشان ورزش قهرمانی و همگانی است که این امرمایه دلگرمی مردم کشور ما به آینده ورزش کشور خواهد بود.
در ادامه خانم اکبر آبادی معاون امور ورزش بانوان نیز خطاب به بانوان دونده حاضر در سالن تصریح کرد:قبل از هر چیز  به بانوان عزیزی که به نمایندگی از جامعه زنان ایران اسلامی در این مراسم حضور داشتند خسته نباشید می گویم و جا دارد اینجا  از ریاست محترم سازمان تربیت بدنی به دلیل حسن نظر و تاکیدی که در برنامه ریزی جهت توسعه ورزش بانوان دارند تشکر کنم.
وی ادامه داد:همچنین ایام رجب و میلاد با سعادت حضرت علی (ع)را به شما عزیزان تبریک گفته و امیدوارم بتوانیم پیرو حقیقی مولای عزیزمان در تمامی امور باشیم.
معاون ورزشی امور بانوان در سازمان تربیت بدنی اظهار داشت:از کمیته ملی المپیک و دست اندکاران آن در برگزاری این مراسم تشکر می کنم چرا که این چنین همایش هایی باعث ایجاد یک نوع رفتارو نگرش در  جامعه ما می شود تا بانوان ایرانی بتوانند ضمن دست یابی به سلامت جسمی در جهت رشد و ارتقا جامعه حرکت کنند چرا که مادر سالم فرزند سالم را دارد تا بتوانیم جامعه سالمی در خور شان ایران اسلامی داشته باشیم .
در پایان این مراسم با حضور دکتر علی سعید لو،حمید سجادی ،بهرام افشار زاده ،خانم اکبر آبادی  و پیشکسوتان رشته دو و میدانی از سوی کمیته ملی المپیک به 6 نفر اول مسابقات  یک  دستگاه دوچرخه اهدا شد وبه  30 نفر بعدی نیز جوایزی اهدا گردید.
همچنین به 20 نفر از شرکت کنندگان حاضر در این مسابقات نیز به قید قرعه جوایز نفیسی  از سوی کمیته ملی المپیک اهدا گردید.
مراسم دو روز المپیک در قسمت مردان نیز فردا جمعه صبح در مجموعه ورزش انقلاب برگزار می گردد.
۳ تیر ۱۳۸۹ ۱۸:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.