با همکاری آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون بوکس؛اولین دوره مربیگری درجه یک بوکس برگزار می شود

با همکاری آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون بوکس؛اولین دوره مربیگری درجه یک بوکس برگزار می شود
اولین دوره مربیگری درجه یک بوکس با همکاری آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی  ملی المپیک ، این دوره در دو مرحله تئوری وعملی زیر نظر مدرسین آکادمی ومربیان بوکس کشورمان از تاریخ دوم لغایت ششم تیرماه برگزار خواهد شد.
آناتومی کاربردی، برخورد با آسیب های حادورزشی، روش های پیشگیری ازآسیب های ورزشی، مهارت های روانشناختی در ورزش، تغذیه و کنترل وزن، دوپینگ و آنتی دوپینگ و مفاهیم آمادگی جسمانی و تمرینات کاربردی بوکس در بخش تئوری و همچنین مرور فنون تخصصی بوکس دربخش عملی عناوینی است که در این کلاس به مخاطبین ارائه می گردد.
آقای مجتبی رسولی، دکتر سید شمس الدین تقوی، دکتر محمد کاظم واعظ موسوی، دکترمسعود حاجی رسولی و دکتر محمدرضا شریف مدرسین بخش تئوری و همچنین حسینقلی نهرودی و عبدالرضا انصاری مربیان بخش عملی این دوره می باشند.
شایان ذکر است که مراسم افتتاحیه این دوره با حضور احمد ناطق نوری رییس این فدراسیون ساعت10 صبح روز چهرشنبه دوم تیر در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک برگزار خواهد شد وهمچنین اختتامیه این دوره نیزبا حضور جناب آقای افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار می شود.
۱ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.