پاشا وحدتی:توانایی حضور در فینال شنای گوانگژو را داریم

پاشا وحدتی:توانایی حضور در فینال شنای گوانگژو را داریم
اگر امکاناتی همچون اعزام به اردو های برون مرزی برای ما فراهم شود توانایی حضور در مسابقات فینال شنای بازیهای آسیایی گوانگژو را داریم.
پاشا وحدتی ،رکورد دار شنای 50 متر کشور ضمن بیان این مطلب به روابط عمومی کمیته ملی المپیک تصریح کرد:البته فدراسیون تمام تلاش خود را در این زمینه به کار برده و قصد دارد حتی ما را به اردوی طولانی مدت کرواسی بفرستد که مقدمات کار انجام شده ولی هنوز تاریخ دقیق آن را به ما اعلام نکردند.
وی ادامه داد:ما در سال گذشته اردوی یک ماهه ای نیز در این کشور داشته ایم که تاثیر بسزایی در ارتقا سطح فنی ما داشت بطوریکه توانستیم حتی رکورد خودمان را در مسابقات جهانی بعد از این اردو که در ایتالیا برگزار شده بود بشکنیم به همین دلیل معتقدم اردوی کرواسی خیلی به درد ما می خورد.
وحدتی در خاتمه اظهار داشت: در حال حاضر علیرضایی در کرواسی زیر نظر کوترویچ در حال تمرین کردن است تا شاید من هم به اتفاق بیداریان، نوشادی ،آشتیانی و شاید هم چند نفر دیگر به وی اضافه شویم به هر حال تمام توانایی خود را برای موفقیت در بازیهای آسیایی گوانگژو به کار خواهیم بست  چرا که در صورت داشتن اردو های بین المللی شانس حضورمان در فینال بازیهای آسیایی گوانگژو خیلی بالاست.
۱ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.