رئیس فدراسیون تیراندازی: آمادگی تصدی کرسی های بین المللی را داریم

رئیس فدراسیون تیراندازی ایران روز گذشته در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد: مسوولان فدراسیون تیراندازی ایران آمادگی نقش ایفاء‌ کردن در سطح جهانی را دارند و توان برعهده گرفتن کرسی های بین المللی تیراندازی را دارند.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ؛ "سید مهدی هاشمی" افزود: حضور روسای فدراسیون های ورزشی در کرسی های جهانی تیراندازی به دلیل وجود پست های اندک مقدمات خاصی دارد.
وی تصریح کرد:‌ ما خواستار حضور افرادی قدرتمند در فدراسیون جهانی تیراندازی و کنفدراسیون تیراندازی آسیا هستیم و بزودی در این خصوص با مسوول‌ تیراندازی آسیا گفت وگو خواهیم کرد تا از قاره کهن نیز نمایندگانی برای کسب کرسی های مختلف فدراسیون جهانی معرفی شوند.
هاشمی با ابراز تمایل خود برای حضور در انتخابات کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی تیراندازی ، افزود:‌  در صورت حضور افرادی مقتدر از آسیا در انتخابات فدراسیون جهانی تیراندازی، ما به آنها رای خواهیم داد.
هاشمی در واکنش به توانایی ایران برای میزبانی مسابقات بین المللی نیز گفت: با توافقات صورت گرفته با مسوولان کنفدراسیون تیراندازی آسیا و فدراسیون جهانی تیراندازی قرار شده است که فیلمی از تجهیزات و سالن های تیراندازی ایران در اختیار آنان قرار دهیم.
وی با اشاره به بازدید رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا و نایب رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی از امکانات و سالن های تیراندازی ایران، اظهار داشت:‌  در ایران ظرفیت و پتانسیل برگزاری مسابقات تیراندازی در بالاترین سطح ممکن وجود دارد.
هاشمی گفت:‌ میزبانی مسابقات جهانی شرایط و اصول خاصی دارد که پس از بررسی آن توسط اعضای مربوطه و رای گیری ، حق میزبانی به یک کشور داده می شود.
رئیس فدراسیون تیراندازی ایران در خصوص میزان گسترش روابط تیراندازی تهران و رم گفت: تفاهم نامه تیراندازی منعقد شده میان دو طرف در خصوص رشته اهداف پروازی بوده است و بزودی  با مسوولان فدراسیون اهداف ثابت ایتالیا نیز تفاهم‌نامه مشابه ای منعقد خواهد شد .
هاشمی در خصوص اینکه امضاء این تفاهم‌نامه تا چه میزان می تواند مشکلات تهیه سلاح و مهمات ایران را برطرف کند، اظهار داشت:‌ در بخشی از تفاهم نامه توافق شده است که در خصوص تولید سلاح و مهمات ورزشی همکاری داشته باشیم.
 
۱ تیر ۱۳۸۹ ۰۷:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.