امضاء تفاهم‌نامه مسوولان تیراندازی تهران و رم

امضاء تفاهم‌نامه مسوولان تیراندازی تهران و رم
روسای فدراسیون تیراندازی ایران و فدراسیون تیراندازی اهداف پروازی ایتالیا صبح امروز دوشنبه تفاهم نامه همکاری امضاء‌کردند.
به گزارش روابط‌عمومی  کمیته ملی المپیک؛ این تفاهم‌نامه در راستای سیاست درهای باز و به منظور پایه‌گذاری ارتباطی مناسب و درک متقابل و توسعه ارتباط دو طرفه ورزشی در نشستی بین سید‌مهدی هاشمی رئیس فدارسیون تیراندازی ایران و لوچیانو روسی، رئیس فدراسیون تیراندازی به اهداف پروازی ایتالیا به امضاء رسیده است.

دو طرف همکاری در موضوعات زیر را به مدت چهار سال با هدف توسعه و گسترش همکاری‌های دو جانبه در ورزش تیراندازی و پیشرفت رشته‌های المپیکی پذیرفتند.

1-    تبادل ایده‌ها، منابع و کارشناسان برای ایجاد فرصت انجام پروژه‌‌های مشترک به منظور حمایت از توسعه ارتباطات در ورزش به‌عنوان پدیده‌ای اجتماعی

2-    حمایت از برنامه‌های مختلف برای سرمایه گذاری، تشکیل شبکه اشتراک اطلاعات تجربیات، اخبار در ورزش و آموزش به بهترین صورت عملی برای تشکیل قالب مناسب مشترکی در دستیابی به اهداف کیفی طرفین

3-    پای‌گذاری پروژه‌های بین کشوری برای همکاری در ورزش،‌ بهبود توسعه در بخش ورزش و کیفیت محصولات ورزشی

4-    برای انجام هر یک از فعالیت های مورد نظر ضمایم جداگانه‌ای به این تفاهم‌نامه افزوده خواهد شد.

تشکیل اردوهای مشترک، شرکت در مسابقات کشوری یکدیگر، اعزام مربی، داور و سایر متخصصان در برنامه‌های میان و بلند مدت، سرمایه‌گذاری مشترک در تولید و تهیه تجهیزات و مایحتاج ورزش تیراندازی و حمایت از یکدیگر در مجامع بین‌المللی از‌جمله برخی از زمینه‌های همکاری دو طرف است.
۳۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.