دیدار نایب رئیس فدراسیون جهانی شنا و دبیراجرایی شورای المپیک آسیا با رییس سازمان تربیت بدنی

دیدار نایب رئیس فدراسیون جهانی شنا و دبیراجرایی شورای المپیک آسیا با رییس سازمان تربیت بدنی
دبیر اجرایی شورای المپیک آسیا و نایب رییس فدراسیون جهانی شنا با دکتر علی سعیدلو دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته المپیک؛ در این دیدرا که بهرام افشار زاده  دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت دکتر سعید لو در دیدار با حسین المسلم که برای افتتاح مدارس شنای آزاد به ایران سفر کرده بود با اشاره به توانمندی های شنای ایران گفت: در چند ماه اخیر فضایی خوبی برای رشد و توسعه شنای ایران به وجود آمده ، برای این مهم تلاش های خوبی توسط مسوولان شنای ایران صورت گرفته است و ما امیدواریم در این رشته پایه و مدال آور با سرمایه گذاری هایی که انجام شده بتوانیم در میادین بین المللی موفق باشیم.
رییس سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه در این راه فدراسیون جهانی شنا می تواند به ایران کمک کند تاکید کرد: ما خوشحال هستیم که در نهادهای بین المللی اعضایی از کشورهای دوست و مسلمان حضور دارند ما این حضور را حمایت می کنیم و می خواهیم این عزیزان برای موفقیت شنای ایران حامی ورزش کشور ما باشید.
دکتر سعید لو خطاب به حسین المسلم گفت:از شما می خواهیم که برای حضور مسوولان ورزش ایران در پست های بین المللی ما را حمایت کنید.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با اشاره به ساخت زیر ساخت های بزرگی که توسط دولت برای شنا ساخته شده است تصریح کرد: از لحاظ سخت افزاری امکانات خوبی در دولت برای گسترش رشته هایی مثل شنا طراحی شده است که بخش عمده ای از آن در شهرهای کشور ساخته شده که به توسعه ورزش و شنا در ایران کمک کرده است.
دکتر سعید لو با تاکید بر تقویت مناسبات ورزشی میان کشورهای منطقه افزود: بعد از اینکه میزبانی بازی های کشور های اسلامی به دلایل واهی از ایران گرفته شد، این امکان وجود دارد که مسابقات منطقه ای به میزبان ایران برگزار شود که ما این آمادگی را داریم که از یک دوره مسابقات منطقه ای با حضور کشورهای دوست و برادر و مسلمان خود برگزار کنیم.شورای المپیک آسیا می تواند در این راه نیز به ایران کمک کند و ما این آمادگی را داریم که میزبان مسابقات بزرگ بین المللی باشیم.
رییس سازمان تربیت بدنی به ریشه های تاریخی دوستی ایران و کویت اشاره کرد و گفت: رابطه خوب ایران و کویت در همه زمینه ها می تواند الگوی مناسبی برای توسعه همکاری های فی مابین باشد. کشور دوست و مسلمان کویت برای ما از ارزش بزرگی برخوردار است و ما در سخت ترین لحظه های تاریخی همیشه به کویت کمک کرده ایم.
حسین المسلم دبیراجرایی شورای المپیک آسیا و نایب رییس فدراسیون جهانی شنا در این دیدار با اشاره به توانمندی های ورزش ایران تاکید کرد: ورزش ایران در بعضی از رشته ها به عنوان قدرت برتر آسیا مطرح است که این مسئله جایگاه ورزشی ایران را در آسیا و جهان ارتقا داده است.
دبیراجرایی شورای المپیک آسیا با تشکر از دولت و سازمان تربیت بدنی برای ایجاد زیر ساخت های ورزشی گفت: در زمینه زیر ساخت های ورزشی اتفاقات بسیار خوبی در ایران رخ داده است که ما از نزدیک یکی از این امکانات بسیار خوبی که تهیه شده را مشاهده کردیم.
نایب رییس فدراسیون جهانی شنا رشد شنای ایران را قابل ملاحظه دانست و اظهار امیدواری کرد که شنای ایران در راه توسعه ای که در پیش دارد موفق باشد.
در خاتمه این دیدار از سوی مسئولان فدراسیون شنا پیشنهاد شد که مقر فدراسیون شنای غرب آسیا در تهران مسقر شود که نایب رییس جهانی شنا با اظهار تمایل به این موضوع گفت :این موضوع را با دیگر اعضای آسیایی مطرح خواهد کرد.
۳۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.