پولیاکف مربی تیم ملی دراگون بت: به خاطر دعوت نامه ایران به تایوانیها پاسخ منفی دادم

پولیاکف مربی تیم ملی دراگون بت: به خاطر دعوت نامه ایران به تایوانیها پاسخ منفی دادم
بوریس پولیاکف مربی تیم ملی دراگون بت مردان کشورمان گفت: در ایران شرایط عالی است. ایران هم ورزشکاران جنگجو و قوی و هم یکی از بهترین دریاچه های دنیا را دارد. البته ایرانیها یک دوپینگ مخصوص برای موفقیت دارند که آن گفتن یاعلی است.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛پولیاکف که حدود 12 سال پیش به عنوان مربی تیم ملی آبهای آرام در ایران فعالیت داشته بیان کرد: از سال 1998 تا 2000 در ایران بودم و از آن زمان از سیستم ورزشی ایران خوشم آمد.
وی ادامه داد: هم اکنون امکانات و شرایط بسیار بهتر از گذشته شده است.
مربی جدید تیم ملی دراگون بت مردان تصریح کرد: وقتی از ایران برایم دعوتنامه فرستاده شد در تیم تایوان مشغول به کار بودم که با این وجود آنجا را رها کردم و به ایران آمدم .
وی افزود: من در سابقه 50 سال مربیگری ام در بسیاری از کشورها کار کرده ام ولی آرزویم این بود که مجدداً به ایران بازگردم زیرا اینجا برخوردخوبی با ورزش می شود.
پولیاکف در رابطه با قایقرانان تیم ملی دراگون بت مردان گفت: من فکر می کنم با پشتکار و همتی که ورزشکاران ایرانی دارند می توانیم نتایج خوبی در بازیهای آسیایی گوآنگجو بگیریم.
وی در خصوص برنامه هایش برای موفقیت تیم ایران گفت: 3 نوبت در روز تمرین داریم و پاروزنان باید روزی 3 کیلومتر پارو بزنند و تمرینات بدنسازی انجام دهند.
وی خاطر نشان کرد: آرزو دارم بتوانیم یک مدال در این بازیها بگیریم البته تا قبل از اعزام به گوآنگجو با حضور در مسابقات بین المللی می توانم ارزیابی بهتری از عملکرد تیم داشته باشم. البته بحث روانشناسی، تکنیک ، قدرت بدنی و ... هر کدام در جایگاه خود مهم هستند ولی مهمتر از همه اینها حضور در مسابقات مختلف می باشد.
۳۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.