سرمربی تیم ملی اسکیت ایتالیا، هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت

رقابت های آسیایی هر ساله برگزار خواهد شد که در سال جاری این مسابقات به میزبانی تایوان بوده و اسکیت بازان کشورمان باید از 25 تیرماه به مصاف رقبای سرسخت خود بروند.
سرمربی تیم ملی اسکیت سرعت ایتالیا، هدایت تیم ایران را بر عهده گرفت تا ملی پوشان کشورمان را برای رقابت های تایوان و همچنین بازیهای آسیایی گوانگ ژو آماده کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ « انیو مومنی» 54 ساله، از ابتدای سال جاری با فدراسیون اسکیت قرارداد امضا کرد و از روز پنجشنبه 27 خردادماه، برای دومین دوره در سال جاری در اردوی اسکیت‌بازان ایرانی حاضر شد تا عملکرد آن ها را زیر نظر بگیرد.
فدراسیون اسکیت از چندی پیش با برنامه ریزی بر روی تیم های ملی خود به دنبال کسب جایگاهی مناسب در رقابت های بین المللی و معتبر جهانی است و بر همین اساس مسئولان این فدراسیون قصد دارند در رقابت های پیش رو، کارنامه موفقی را از خود بر جای بگذارند.
گفتنی است رقابت های آسیایی هر ساله برگزار خواهد شد که در سال جاری این مسابقات به میزبانی تایوان بوده و اسکیت بازان کشورمان باید از 25 تیرماه به مصاف رقبای سرسخت خود بروند.
بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون اسکیت، انیو مومنی تا 5 تیر در اردوهای آمادگی حضور خواهد داشت و پس از آن اردو تا زمان اعزام با هدایت مربیان ایرانی ادامه خواهد یافت.
۳۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.