رییس فدراسیون تکواندو: اگر مسولان بخواهند با تیم اصلی خود در مسابقات کشور های اسلامی شرکت می کنیم

رییس فدراسیون تکواندو: اگر مسولان بخواهند با تیم اصلی خود در مسابقات کشور های اسلامی شرکت می کنیم
رییس فدراسیون تکواندو گفت: همزمانی رقابت های همبستگی کشور های اسلامی با مسابقات جهانی دانمارک شرایط خاصی را برای ما به وجود آورده است.
سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو در گفتگو با سایت خبری کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق در خصوص برنامه های در دست اجرای فدراسیون جهت حضور در مسابقات همبستگی کشور های اسلامی اظها داشت:ما یک برنامه متصل و بهم پیوسته درباره نحوه حضور تیم های ملی تکواندو در مسابقات متعدد برون مرزی تا زمان بازی های آسیایی گوانجو ارائه کرده و براساس همان برنامه پیش می رویم.
وی در ادامه تصریح کرد:یکی از مواردی که ذهن ما را به خود مشغول کرده این است که مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی با رقابت های جهانی دانمارک همزمان بوده و بالطبع با توجه به جایگاه جهانی ایران و تداوم حفظ موفقیت های گذشته خود می بایست تیم ملی اصلی خود را راهی این رقابت ها کنیم ولی اگر مسئولان سازمان تاکید به حضور نفرات اصلیمان در مسابقات همبستگی داشته باشند اینکار را انجام خواهیم داد.
پولادگر در پاسخ به این سئوال که با توجه به عدم حضور تیمهای مطرح جهانی از جمله کره جنوبی در این رقابتها می بایست از تیم ملی تکواندو انتظار بیشتری برای کسب مدال طلا داشت، تصریح کرد:من فکر می کنم که کشورهای اسلامی با توجه به اینکه در مسابقات جهانی شانسی برای کسب مدال ندارند احتمالا با تیم اصلی خود راهی پیکارهای کشورهای اسلامی شوند به همین دلیل نمی توان تیمی را دست کم گرفت. اما به هر حال ما دو تیم قدرتمند بطور همزمان برای شرکت در مسابقات همبستگی کشور های اسلامی و جهانی دانمارک آماده می کنیم.
۲۴ فروردین ۱۳۸۸ ۰۹:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.