چهارمین پیروزی میترا حجازی پور در قهرمانی شطرنج جوانان آسیا

میترا حجازی پور استاد فیده بانوان کشورمان چهارمین پیروزی خود را در مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان آسیا که در شهر چنای هند در حال برگزاری است، کسب نمود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج؛پوریا درینی، محمدحسین شمسی و وحید فرامرزی نمایندگان کشورمان در بخش پسران و استادان فیده میترا حجازی پور و سارا سادات خادم به همراه هما علوی و نیوشا افشار نمایندگان کشورمان در بخش دختران مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان آسیا می باشند.

در بخش پسران و در دور پنجم مسابقات پوریا درینی که با درجه بین المللی 2391 بخت دوازدهم قهرمانی مسابقات محسوب می شود، در برابر شطرنجباز کشور میزبان "نارایانان" با درجه بین المللی 2181 به تساوی رضایت داد و 3.5 امتیازی شد.

محمدحسین شمسی در برابر شطرنجباز قدرتمند هند "میشرا سوآیاماس" با درجه بین المللی 2397 باخت را پذیرا شد و 2.5 امتیازی باقی ماند.

وحید فرامرزی 2 امتیازی نیز نتیجه را به شطرنجباز سنگاپور "ویلیانگ تان" با درجه بین المللی 2186 واگذار کرد.

اما در بخش دختران مسابقات نایب قهرمان دوره پیشین این رقابت ها میترا حجازی پور که اکنون با درجه بین المللی 2216 بخت سوم قهرمانی مسابقات است، با غلبه بر "هارینی" شطرنجباز هند به چهارمین امتیاز ارزشمند خود در این رقابت ها دست یافت.

ساراسادات خادم الشریعه شطرنجباز کشور میزبان "سالینی" را مغلوب کرد و 3.5 امتیازی شد.

هما علوی و نیوشا افشار نیز به ترتیب با پیروزی در برابر "لامیل برنالس" از فیلیپین و "جوشی سوپریا" از هند 3 امتیازی شدند.

در بخش پسران این دوره از مسابقات 74 شرکت کننده متشکل از 12 استاد بین المللی، 8 استاد فیده و 69 درجه دار بین المللی از 8 کشور ایران، هند، قراقستان، قرقیزستان، مالزی، فیلیپین، سنگاپور و سریلانکا و در بخش دختران 53 شرکت کننده متشکل از 2 استاد بین المللی بانوان، 12 استاد فیده بانوان و 50 درجه دار بین المللی از 8 کشور ایران، هند، قزاقستان، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، سریلانکا و ویتنام حضور دارند.

این مسابقات به سرداوری پروفسور "آنانتارام راتینام" داور بین المللی سرشناس کشور میزبان طی 9 دور به روش سوئیسی در شهر چنای هند برگزار خواهد شد.
۳۰ خرداد ۱۳۸۹ ۱۶:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.