معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی دیدار و گفت و گو کرد

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی دیدار و گفت و گو کرد
دیدار رییس سازمان تربیت بدنی با نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی ؛دکتر سعید لو: ورزش فرصتی برای اجرای عدالت و تداوم دوستی ها است
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر سعید در دیدار با لوچیانو روسی نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی به تلاش های صورت گرفته در کشور در جهت رشد و گسترش ورزش تیراندازی اشاره کرد و اظهارداشت : هدف ورزش درایران ایجاد نشاط ، ارتقاء سطح سلامتی ، گسترش صلح و صمیمت درجهان است .
رییس سازمان تربیت بدنی میادین ورزشی را فرصتی برای تبادل فرهنگ ها و دوستی ها دانست و ادامه داد : باید عرصه های مختلف ورزشی را فرصتی برای اجرای عدالت و تداوم دوستی ها قرار دهیم .
معاون رییس جمهور تصریح کرد: تیراندازی از رشته هایی است که دردین اسلام و فرهنگ ایرانی بسیار مورد تاکید قرار گرفته است بنابراین توسعه این رشته در دو بخش قهرمانی و همگانی دردستور کاردستگاه ورزش و فدراسیون تیراندازی است.
دکتر سعید لو با بیان اینکه مردم ایران مردم صلح طلب و خواستار آرامش هستند به زمینه ی تعاملات مشترک میان تهران و رم اشاره کرد و گفت: از هرگونه همکاری های فرهنگی و ورزشی مشترک استقبال می کنیم .
رییس سازمان تربیت بدنی در ادامه با اشاره به اهمیت فدراسیون جهانی در گسترش ورزش در سراسر جهان از هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی به عنوان مدیری توانمند برای کمک به فدراسیون جهانی نام برد و گفت: می توانید از علاقمندی و پتانسیل ایشان در برنامه ریزی های توسعه ای تیراندازی در جهان بهره بگیرید .
دکتر در پایان از لوچیانو روسی خواست تا پیام صلح ، دوستی و مودت مردم ایران را مردم ایتالیا برسانند .
در ادامه این دیدار هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی ، نتایج کسب شده در عرصه های مختلف بین المللی را حاصل توجهات ویژه رییس سازمان تربیت بدنی به رشته تیراندازی دانست و اظهارداشت: تنها رشته ورزشی که مجموعه ای صنعتی برای تولید و تامین نیازهایش در نظر گرفته شده تیراندازی است و این امکان به دلیل حمایتهای دکتر سعیدلو صورت گرفته است .
وی همچنین رشد تیراندازان ایرانی در رقابتهای بین المللی را حاصل حمایتهای مسوولان فدراسیون جهانی به ویژه لوچیانو دانست و اظهارداشت : ایجاد فرصت مناسب برای حضور کشورهای مختلف در مسابقات بین المللی زمینه رشد تیراندازان کشورهای مختلف را فراهم کرده است .
لوچیانو نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی نیز در دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی قول مساعد داد تا تمام تلاش خود برای میزبانی مسابقات جهانی در بالاترین سطح ممکن در تهران را به کار گیرد.
وی افزود: تهران توانایی میزبانی مسابقات جهانی در بالاترین سطح ممکن وکسب عناوین برتر جهانی را دارد وچنانچه این روند ادامه پیدا کند تیراندازان ایرانی خواهند توانست عناوین برتر این رشته را از آن خود کنند .
نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی یادآور شد: تیراندازان ایرانی در یک سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته‌اند که این نشانگر عملکرد خوب مسوولان ورزشی ایران در این رشته ورزشی است.
وی سفر سال گذشته تیم ملی تیراندازی ایران به ایتالیا و رقابت تنگاتنگ میان قهرمانان جهانی و المپیکی این کشور با تیراندازان ایران را سرآغاز گسترش روابط دو جانبه تهران و رم دانست وگفت: خواهان گسترش روابط هستیم
لوسی با بیان اینکه مسوولان تیراندازی ایران بارها ثابت کرده‌اند که خواهان گسترش روابط دوستانه و صمیمی هستند، تاکید کرد: هرچند مبنای این رقابتها برپایه دوستی و گسترش ارتباطات و تبادل فرهنگ بوده اما واقعیت رشد تیراندازان ایرانی غیر قابل انکار است .
نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی با تصریح بر اینکه در سالیان اخیر مسوولان تیراندازی ایران تلاش زیادی برای ارتقا این ورزش در کشور خود انجام داده اند، اعلام آمادگی خود را برای توسعه روابط فدراسیون تیراندازی ایران و فدراسیون جهانی این رشته اعلام کرد.
وی ادامه داد: ایتالیا مطمئن است که در مسیر درستی گام برداشته است و ما این آمادگی را داریم که واقعیت تیراندازی ایران را آن طور که هست به جهانیان نشان دهیم.
وی رنگ‌های سبز، سفید و قرمز پرچم دو کشور را بیانگر نشانگر ویژگی های مشترک تاریخی دو کشور دانست و افزود: باید با در نظر گرفتن این عنصر مهم اقدامات زیادی میان دو کشور صورت گیرد چراکه ایران از سابفه غنی تاریخی برخورداراست ومن براین باورم کشور شما می تواند در ثبت تاریخ جهان نقش مهمی داشته باشد .
روسی گفت: دو طرف می‌توانند به غیر از تیراندازی در سایر حوزه‌ها نیز ارتباط صمیمانه و نزدیکتری با یکدیگر داشته باشند.
درپایان نیز نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی از دکتر سعیدلو برای سفر به ایتالیا دعوت کرد.




 
 
۳۰ خرداد ۱۳۸۹ ۱۵:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.