وزیری: اسکیت ایران در مسیر رو به رشد گام برمی‌دارد

وزیری: اسکیت ایران در مسیر رو به رشد گام  برمی‌دارد
رئیس فدراسیون اسکیت گفت: حضور 2 بازیکن انگلیسی در رقابت‌های لیگ اسکیت هاکی کشورمان نشان از رشد سریع و قابل قبول این ورزش دارد و بدون شک با مسیر درستی که در آن گام برمی‌داریم در سالیان نه چندان دور باید شاهد افتخارآفرینی بیشتر ورزشکاران این رشته ورزشی در سطح آسیا و جهان باشیم.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ جمشید وزیری با اشاره به برگزاری رقابت‌های اسکیت هاکی کشور افزود: مسابقات امسال در 2 دسته لیگ برتر و لیگ دسته یک اسکیت هاکی تقسیم‌بندی شد که بدون‌شک و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌هایی که در این بخش صورت گرفته است به زودی باید منتظر شنیدن اخبار خوش از افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان باشیم.
وی ادامه داد: در مسابقات لیگ برتر امسال تیم‌ها از بازیکنان خارجی استفاده کرده‌اند که این نشان‌دهنده آن است که ورزشکاران ما ارتقا زیادی در این رشته پیدا کرده‌اند در اسکیت پتانسیل‌های بالایی داریم و اگر سازمان ورزش حمایت‌های لازم را از این فدراسیون انجام دهد، بدون‌شک می‌توانیم در مدال‌آوری در رقابت‌های معتبر سهم بسزایی داشته باشیم.
وزیری ادامه داد: با توجه به رایزنی‌هایی که با کشورهای خارجی و تورنمنت‌های بین‌المللی داشته‌ایم، این موضوع بر روی عملکرد ورزشکاران ما تاثیر زیادی را بر جای گذاشته است.
رئیس فدراسیون اسکیت درباره هدف از برگزاری این رقابت‌ها گفت: هدف از برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته یک اسکیت هاکی، ارتقا سطح کیفی و ایجاد هیجان در مسابقات و شناسایی افراد مستعد و برتر برای حضور در رقابت‌های برون‌مرزی است و مطمئن باشید در این فدراسیون به گونه‌ای عمل خواهیم کرد تا در رقابت‌های بین‌المللی برای خود و ایران کسب افتخار کنیم.
گفتنی است اولین مرحله از مسابقات لیگ دسته برتر اسکیت هاکی آقایان، روز پنجشنبه 27 خرداد ماه با حضور 8 تیم در آکادمی اسکیت انقلاب تهران آغاز شد.
۳۰ خرداد ۱۳۸۹ ۱۴:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.