علی آبادی: تیراندازان ایران باید در سطح جهانی بدرخشند

علی آبادی:  تیراندازان ایران باید در سطح جهانی بدرخشند
رییس کمیته ملی المپیک ایران اعلام کرد: تیراندازان ایران نه تنها درسطح آسیا بلکه باید در سطح جهانی بدرخشند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک روز یکشنبه در دیدار "لوچیانو روسی" نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی با وی در تهران اظهار داشت:  فدراسیون تیراندازای ایران از مدیریت منسجم و قدرتمندی برخوردار است.
وی ابراز امیدواری کرد: دراین مسیر مسوولان فدراسیون جهانی تیراندازی نیز به ایرانی ها کمک کنند چرا که در ایران نگاه ویژه ای به این ورزش وجود دارد.
علی آبادی گفت: مسوولان فدراسیون جهانی تیراندازی درسالیان اخیر نتایج تلاش های ایران درحوزه تیراندازی را درسطح بین المللی خواهند دید.
رییس کمیته ملی المپیک ایران با بیان اینکه تیراندازی از جایگاه ارزشمند و بالایی در بین ایرانی ها برخوردار است،  اظهار داشت:درایران ورزش از جهت اخلاقی، سلامتی و اجتماعی یک فرهنگ محسوب می شود.
رییس کمیته ملی المپیک گفت: نگاه مردم ما به ورزش صرفا مدال آوری نیست و براساس تعالیم و فرهنگ ما، ورزش نیاز روح و جسم انسان است.
علی آبادی با بیان اینکه در فرهنگ ایران شعاری همچون عقل سالم در بدن سالم در بین مردم زبان به زبان می چرخد، اظهارداشت:  هم اکنون  در یک هزار و 60 شهر و بیش از 30 هزار روستای ایران زنان و مردان به ورزش می پردازند.
وی افزود: هم اکنون سه میلیون و 400 هزار ورزشکار در ایران به صورت سازمان یافته به ورزش کردن می پردازند و بسیاری از مردم نیز به صورت همگانی ورزش می کنند.
رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه بیش از 3 میلیارد دلار در سال توسط دولت ایران در حوزه ورزش هزینه می شود، اظهارداشت: اجرای طرح های عمرانی دولت ایران در پنج سال گذشته باعث شده است که سرانه ورزشی هر ایرانی از چهار دهم متر مربع به هفت دهم متر مربع افزایش یافته است.
علی آبادی اظهارداشت:  با برنامه های در دست انجام دولت ایران، قرار است سرانه ورزشی هر ایرانی درآینده به 2 مترمربع افزایش یابد.

۳۰ خرداد ۱۳۸۹ ۱۵:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.