سرپرست ادراه کل روابط عمومی خبر داد:شورای راهبری رسانه های ورزشی سازمان تربیت بدنی تشکیل می شود

سرپرست ادراه کل روابط عمومی خبر داد:شورای راهبری رسانه های ورزشی سازمان تربیت بدنی تشکیل می شود
سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تربیت بدنی از تشکیل شورای راهبری رسانه های ورزشی در سازمان تربیت بدنی خبرداد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک پژمان نیاکی در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش ایران، با اشاره به برگزاری نشست های شورای راهبردی رسانه های ورزشی سازمان تربیت بدنی گفت: شورای راهبردی رسانه های ورزشی محلی برای تبادل نظر و افکار سردبیران رسانه های ورزشی با مسوولان سازمان تربیت بدنی است. این نشست ها به صورت شورایی برگزار می شود و مصوبات آنها اجرایی خواهد بود.
سرپرست ادراه کل روابط عمومی سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه اعضای این شورا سردبیران رسانه های ورزشی هستند تصریح کرد: برای بالا بردن کارایی این شورا و تعیین وظایف مشخص ، این شورا در بخش های خبرگزاری ها و مطبوعات ورزشی،سیاسی و صدا و سیما با حضور سردبیران و مسوولان آن رسانه تشکیل جلسه خواهد داد و دبیر این شورا نیز از میان اعضا و رای آنها برگزیده می شود.
نیاکی افزود: دبیر شورا وظیفه تعیین زمان جلسه و ثبت گزارشات و دستورات جلسات و هماهنگی با اعضا را بر عهده دارد.
سرپرست ادراه کل روابط عمومی سازمان تربیت بدنی با اشاره به اینکه شورای راهبردی رسانه ها جلسات هفتگی خواهد داشت گفت: اعضای این شورا به صورت هفتگی دور هم جمع می شوند و در مورد وقایع ، رویدادها و طرح های ورزش کشور نظر کارشناسی خود را بیان می کنند.
نیاکی افزود:امیدواریم با تشکیل این شورا و هم اندیشی با سردبیران محترم رسانه های گروهی راهکارهای حمایت از ورزش برای فتح قله های موفقیت به دست بیایید. وی اظهارداشت: رسانه ها نقش بسیار مهمی برای اعتلای ورزش کشور دارند و از این رو سازمان تربیت بدنی به کمک همه آنها نیاز دارد.
لازم به ذکر است اولین نشست شورای راهبردی رسانه های ورزشی چهارشنبه هفته جاری با حضور سردبیران گروه ورزشی خبرگزاری ها در سازمان تربیت بدنی برگزار می شود.
۲۹ خرداد ۱۳۸۹ ۱۴:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.