سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن:تمرینات خود را برای جهانی دیر آغاز کردیم

سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن:تمرینات خود را برای جهانی دیر آغاز کردیم
اگر چه تمرینات تیم ملی اسکی روی چمن را برای شرکت در مسابقات جهانی دیر آغاز کردیم ،ولی امیدوارم در همین مدت کم بتوانیم بازیکنان را برای رقابتها آماده کنیم.
سید جواد صید، سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر 18 بازیکن در اردوی فندوق لو اردبیل حضور دارند تا خود را برای رقابتهای جهانی تهران آماده  کنند که البته 6 نفر از آنها عضو تیم ملی جوانان هستند ، یعنی در واقع ما فقط یک ماه و 10 روز برای آماده سازی تیم ملی فرصت داریم که این زمان زیادی نیست.
وی ادامه داد:البته فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفت و ما فعلا از اردوی اسکی چمن پیست فندق لو اردبیل راضی هستیم و اگر چه زمانی زیادی نداریم ولی در این مدت تمام تلاشمان اینست که اعضای تیم ملی جوانان و بزرگسالان را برای مسابقات  جهانی آماده کنیم.
صید در خاتمه تصریح کرد:تا کنون بیش از 60 اسکی باز روی چمن از کشورهای مختلف اروپایی برای حضور در این رقابتها که قرار است از اواسط مرداد  ماه آغاز شود اعلام آمادگی کردند که البته مسابقات جوانان 12 و 13 مرداد و بزرگسالان 14 تا 16 مرداد  ماه در پیست دیزین برگزار می شود و تکنون نفرات مطرح اسکی جهان برای شرکت در این رقابتها اعلام آمادگی کردند.
۲۹ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.