برای حضور در بازی های آسیایی گوانگژو؛دومین مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو برگزار شد

برای حضور در بازی های آسیایی گوانگژو؛دومین مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو برگزار شد
درآغاز دور سوم اردوهای آمادگی تیم ملی ووشو برای حضور در مسابقات آسیایی گوانگژو دومین مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو در بخش ساندا امروز چهارشنبه 26 خرداد ماه در آکادمی ووشو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، در وزن 52- کیلوگرم بانوان، راضیه طهماسبی 2 بر یک زهرا بساطی را شکست داد و الهه منصوریان نیز 2 بر صفر مقابل خدیجه زینال زاده به پیروزی دست یافت.

در وزن 60- کیلوگرم خدیجه آزادپور 2 بر صفر از سد صدیقه دریایی گذشت و شهربانو منصوریان نیز 2 بر یک زهرا کریمی را مغلوب کرد.

همچنین در وزن 56- کیلوگرم آقایان، سلمان ترکی 2 بر یک مسعود انصاری را شکست داد و علی حسین پور 2 بر صفر بهزاد منوری را مغلوب نمود و در وزن 60- کیلوگرم نیز رضا یوسفی 2 بر یک سعید فاضلی را شکست داد.

در وزن 65- کیلوگرم هم جواد آقایی 2 بر صفر از سد محمود بزرگی گذشت و حبیب بهمنی نیز با نتیجه 2 بر یک عادل نوری را شکست داد تا در این وزن عادل نوری و محمود بزرگی از لیست تیم ملی کنار گذاشته شوند و در وزن 70- کیلوگرم نیز امید زارع رفیع 2 بر صفر مغلوب محسن بابایی شد.

گفتنی است این مرحله مسابقه انتخابی اولین دوره مسابقات دوره ای درون اردویی تیم ملی ووشو بود و دو مرحله دیگر این رقابت ها نهم و بیست و  هشتم تیرماه برگزار خواهد شد و در نهایت نفراتی که 2 دیدار از 3 دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارند در مراحل آتی اردوهای آماده سازی حضور خواهند یافت.
۲۶ خرداد ۱۳۸۹ ۱۴:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.