در دستور کار هشتمین نشست کمیسیون توسعه رابط بین الملل قرار گرفت؛از نمایندگان ایران در پست های بین المللی ورزشی حمایت می شود

در دستور کار هشتمین نشست کمیسیون توسعه رابط بین الملل قرار گرفت؛از نمایندگان ایران در پست های بین المللی ورزشی حمایت می شود
هشتمین جلسه کمیسیون توسعه روابط بین الملل با حضور دبیرکل محترم کمیته ملی المپیک و کلیه اعضاء کمیسیون، روز گذشته در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست ابتدا با توجه به لزوم همکاری و تعامل ورزشی بین کمیته ملی المپیک و دیگر ارگان و سازمان ها به ویژه سازمان تربیت بدنی، بر نقش اعضاء کمیسیون روابط بین الملل در جهت توسعه و تحکیم ارتباطات فیمابین تأکید و توصیه شد تا اعضای کمیسیون به شکل مناسب و موثر در جهت ارتقاء سطح ارتباطات موثر تلاش نمایند.
سپس  محمد عزیزی مسئول روابط بین الملل  کمیته به ارائه گزارشی از شرکت خود در نشست مشترک روسای آکادمی های ملی المپیک جهان و نمایندگان کمیته های ملی المپیک که اردیبهشت ماه سال جاری با حضور نمایندگان 105 کشور و با هدف ایجاد پل ارتباطی برای همکاری کمیته های ملی المپیک و آکادمی های ملی المپیک در شهر المپیای یونان برگزار شد پرداخت.

در پایان جلسه فوق به موضوع مهم حمایت از مقامات و  نمایندگان ورزشی کشورمان که به عنوان رئیس، دبیرکل یا دیگر عناوین مهم در مجامع بین المللی مسئولیت دارند پرداخته و مقرر شد تا طی پیشنهادی به افشار زاده دبیر کل کمیته،از وی درخواست شود که موضوع در جلسه هیئت اجرایی مطرح تا در صورت تأیید، از اختیارات دبیرکل برای حمایت از این اعضاء استفاده گردد.
 این امر باعث خواهد شد تا ضمن حفظ جایگاه بین المللی نمایندگان ورزشی کشورمان در پست های مهم بین المللی ، اقدامات لازم جهت ارتقاء و احراز دیگر مشاغل و مسئولیت های بین المللی به عمل آید.

شاهرخ شهنازی، همایون اردلان، محمد عزیزی، کبریایی و خانم ها  دکتر فاطمه سلامی، ماندانا رسولی و حمیرااسدی از اعضای کمیسیون توسعه روابط بین الملل می باشند.
۲۶ خرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.