پایان نخستین دوره مدیریت پیشرفته ورزشی؛بهرام افشار زاده:با توجه به سرعت علم نباید از بحث آموزش و پژوهش غافل شد

پایان نخستین دوره مدیریت پیشرفته ورزشی؛بهرام افشار زاده:با توجه به سرعت علم نباید از بحث آموزش و پژوهش غافل شد
آخرین نشست از نخستین دوره مدیریت پیشرفته ورزشی همبستگی المپیک، صبح امروز در آکادمی ملی المپیک با حضور بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این دوره که برای نخستین بار توسط کمیته بین المللی المپیک برای برنامه های سولیداریتی چهار سال 2009 لغایت 2012 طراحی شده بود یک دوره آن از آذرماه سال 88آغاز و خرداد امسال پایان پذیرفت .
منابع درسی این دوره "مدیریت سازمان های ورزشی المپیک"  در 7 فصل سازمانهای ورزشی، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی ،مدیریت منابع مالی، بازاریابی ورزشی و ساماندهی یک رویداد ورزشی می باشد که  دوره فوق با بهره گیری از تجربیات فتح اله مسیبی که معرف کمیته و مورد تایید IOCنیز قرار گرفت ودکتر نصراله سجادی،دکتر محمد خبیری ،و دکترعباسعلی گائینی از اساتید تربیت بدنی  و خانم کریمی از کارشناسان واحد همبستگی المپیک  برگزار گردید.
در جلسه پایانی این دوره هر کدام از شرکت کنندگان فرصت داشتند تا به مدت 10 دقیقه گزارشی از میزان تاثیرگذاری این دوره ها ارائه دهند که بهرام افشار زاده بعد از شنیدن گزارشات  شرکت کننده ها اظهار داشت:اگرچه اکثر شرکت کنندگان این دوره برای نخستین بار است که در این کلاسها شرکت کردند ولی به جرات می توان گفت با توجه به ارائه گزارشاتی که توسط عزیزان ارائه شده این دوره ها را مثبت ارزیابی می کنم چرا که در آینده تاثیر بسزایی در رشد ورزش کشورمان خواهد داشت.
وی ادامه داد:من در تمامی سوابق خدمتی خود اهمیت بسزایی به بخش آموزش و پژوهش داشته و به  رغم برخی کمبودها اهمیت خاصی به آن می دهم و معتقدم هر فردی که در راس مدیریت سازمان و یا مجموعه ای قرار می گیرد با توجه به سرعت علم  در جهان  نباید از بحث آموزش و پژوهش غافل شد و باید حداقل یک دوره فشرده مدیریتی را پشت سر بگذراند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در خاتمه تصریح کرد:جا دارد از تمامی مسئولین فدراسیونها که در این کلاس ها شرکت داشتند ودر عین حال تیمهای ملی خود را برای بازیهای آسیایی آماده می کنند با توجه به کمبود وقتشان بابت حضور در این جلسات تشکر کنم.
۲۵ خرداد ۱۳۸۹ ۱۴:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.