مربی فرانسوی تیم ملی شطرنج هفته آینده به اردو می رود

مربی فرانسوی تیم ملی شطرنج هفته آینده به اردو می رود
اردوی تیم ملی بانوان در حال حاضر زیر نظر مربی لیتوانیایی ادامه داشته ولی مربی فرانسوی مردان هفته آینده وارد تهران می شود.
امید باقری، مدیر تیم های ملی شطرنج ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر اردوی تیم ملی برای حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو زیر نظر مربیان خارجی خود در دو بخش بانوان و آقایان ادامه دارد .
وی در خصوص مربی فرانسوی تیم ملی مردان می گوید:حضور این مربی برای ملی پوشان حاضر در اردو 20 روزه  خواهد بود  تا رفته رفته تیم آماه ای را عازم گوانگژو کنیم.
باقری در خصوص اینکه آیا تاقبل از اعزام به بازیهای آسیایی ،اردو یا تورنمنت مهمی برای آمادگی ملی پوشان در نظر گرفته اید، تصریح کرد:ما قبل از اعزام به گوانگژو، المپیاد جهانی شطرنج را در کشور روسیه داریم که حضور بازیکنان ما در این رقابتها آنهم قبل از بازیهای آسیایی تاثیر بسزایی در افزایش آمادگی آنها خواهد داشت.
مدیر تیمهای ملی شطرنج در خاتمه تصریح کرد:شطرنج ایران پتانسیل بالایی در کسب موفقیت در رقابتهای آسیایی و جهانی دارد و اینکه چه عنوانی در بازیهای آسیایی کسب می کنیم بستگی به عوامل متعددی دارد که نمی توان براحتی دراین باره نظر قطعی داد.
۲۵ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.