رئیس فدراسیون تیراندازی:هرهدفی برای موفقیت نیازبه پشتیبانی دارد

رئیس فدراسیون تیراندازی:هرهدفی برای موفقیت نیازبه پشتیبانی دارد
در حال حاضر وضعیت تیم های ملی تیراندازی مطلوب بوده و اگر دچار وقفه های نیز شدیم سعی کردیم تا بنوعی مشکلات را حل کرده و طبق برنامه پیش برویم.
مهدی هاشمی،رئیس فدراسیون تیراندازی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:امیدواریم تا با حمایت های سازمان و کمیته ملی المپیک برخی عقب ماندگیهای این رشته را برطرف کنیم در واقع موفقیت تیراندازی در مسابقات برون مرزی همیاری و همکاری تمامی مسئولین ورزش و اعضای فدراسیون و حتی کادر فنی و تیم ملی را می طلبد.
وی ادامه داد:ما حرکتمان را بر اساس برنامه ای که در نظر گرفتیم انجام می دهیم ولی برای دستیابی به اهدفمان طبیعی است که نیاز به پشتیبانی داریم در واقع اگر در اجرای  برنامه ها یمان خلائی ایجاد شود قابل جبران نبوده و کار سخت تر می شود.
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص بازیهای آسیایی گوانگژو تصریح کرد:ما برای بازیهای آسیایی گوانگژو برنامه و پیش بینی های خوبی داشتیم ولی در حال حاضر با توجه به وضعیت موجود یک ماه دیگر می توانیم ارزیابی قطعی خودمان را اعلام کنیم  البته تیراندازی طی سالهای اخیر موجودیت پیدا کرده و از حالت ناشناخته بودن آن خارج شده است و همین امر باعث شد تا شاهد موفقیت آن در این اواخر باشیم.
رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص توجه به بانوان در رشته تیراندازی می گوید:موفقیت بانوان کشورمان در رشته تیراندازی طی ماههای گذشته نشان داد این رشته پتانسیل بالایی در کسب مدال بخصوص در قسمت  بانوان دارد از طرفی  پر مدال بودن تیراندازی این شانس را به ما می هد اگر هزینه ای برابر با آقایان در بخش بانوان صورت گیرد در عوض بانوان مدال بیشتری کسب می کنند.
۲۴ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.