کمیته ملی المپیک با همکاری فرهنگسرای رسانه برگزار می کند؛مسابقات فوتسال جام " رسانه " بمناسبت هفته المپیک

کمیته ملی المپیک با همکاری فرهنگسرای رسانه برگزار می کند؛مسابقات فوتسال جام " رسانه " بمناسبت هفته المپیک
کمیته ملی المپیک در نظر دارد در آستانه هفته المپیک یک دوره مسابقات فوتسال را با همکاری فرهنگسرای رسانه تحت عنوان جام رسانه ها برگزار نماید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ همه ساله کمیته های ملی المپیک سراسر جهان همزمان با فرا رسیدن 23 ژوئن "روز المپیک" اقدام به برپایی برنامه های فرهنگی مختلفی از جمله همایش دوی همگانی و مسابقات دیگر می نمایند که در این راستا کمیته ملی المپیک کشورمان نیز در نظر دارد یک دوره مسابقات فوتسال را با همکاری فرهنگسرای رسانه تحت عنوان "جام رسانه ها" و با حضور تیم های مختلف از رسانه های مکتوب، دیجیتال و شنیداری و دیداری برگزار نماید.
بر اساس این گزارش،کلیه رسانه های متقاضی شرکت کننده در این دوره از مسابقات می بایست تا آخر هفته جاری مدارک خود را شامل یک برگ معرفی نامه شرکت کنندگان از رسانه خود (که به تایید انجمن ورزشی نویسان ایران رسیده باشد)، کپی کارت ملی و دو قطعه عکس به روابط عمومی کمیته ملی المپیک ارائه نمایند.
مسابقات در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب(ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک) برگزار می گردد و به تیمهای اول تا سوم نیز جوایز نفیسی از سوی کمیته ملی المپیک و فرهنگسرای رسانه اهدا خواهد شد.
گفتنی است، مسئولین کمیته ملی المپیک، سازمان تربیت بدنی ، آکادمی ملی المپیک و فرهنگسرای رسانه نیز در این دوره از مسابقات شرکت خواهند داشت.تعداد شرکت کنندگان هر تیم 10 نفر خواهد بود که پنج نفر بازیکن اصلی،سه 3 بازیکن ذخیره، یک سرپرست و یک مربی را شامل می گردد.

۲۴ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.