پیش بسوی بازی های آسیایی گوانگژو؛ملی پوشان ووشو از چهارشنبه وارد اردو می شوند

پیش بسوی بازی های آسیایی گوانگژو؛ملی پوشان ووشو از چهارشنبه وارد اردو می شوند
ملی پوشان تیم ملی ووشو کشورمان برای برگزاری سومین مرحله اردوی آماده سازی جهت حضور در مسابقات آسیایی گوانگجو و نیز برگزاری دو دوره مسابقه انتخابی درون اردویی از روز چهارشنبه هفته جاری 26 خرداد وارد اردو می شوند.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، این مرحله اردو که در محل آکادمی ووشو برگزار می شود از روز چهارشنبه هفته جاری و با برگزاری یک مرحله مسابقه انتخابی درون اردویی آغاز خواهد شد.
در بخش ساندای بانوان و در وزن 52- کیلوگرم، راضیه طهماسبی، الهه منصوریان، خدیجه زینال زاده و زهرا بساطی و در وزن 60- کیلوگرم خدیجه آزادپور، شهربانو منصوریان، صدیقه دریایی و زهرا کریمی در اردو حضور خواهند داشت.
در بخش ساندای آقایان نیز در وزن 56- کیلوگرم، سلمان ترکی، علی بهزاد منوری، مسعود انصاری و علی حسین پور، در وزن 60- کیلوگرم، محسن محمد سیفی، علی یوسفی، رضا یوسفی و سعید فاضلی، در وزن 65- کیلوگرم، جواد آقایی، وحید ببری، حبیب بهمنی و عادل نوری حضور دارند که البته بهمنی و نوری با توجه به مصدومیت محمود بزرگی و علی دهقان در این وزن حضور دارند و در صورتی که بزرگی و دهقان به مرز آمادگی برسند در این وزن 6 ووشوکار حضور خواهند داشت.
همچنین سجاد عباسی، محسن بابایی، مجتبی حسین زاده و امید زارع رفیع در وزن 70- کیلوگرم و امیر فضلی، حسین اوجاقی و حمیدرضا قلی پور نیز در وزن 75- کیلوگرم به اردو دعوت شده اند.
در بخش تالو آقایان نیز احسان پیغمبری و میرمهدی انامقی در فرم دائوشو و گون شو، مهدی قبادی و حسام تشنیزی در فرم چانگ چوان و فرشاد عربی در فرم نان چوان در اردو حضور خواهند داشت.
گفتنی است چهارشنبه 9 تیرماه آخرین روز این مرحله از اردو خواهد بود که در این تاریخ یک مرحله دیگر از مسابقات انتخابی درون اردویی برگزار خواهد شد.

۲۴ خرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۳۲

نظر مخاطبان

محیا
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ Iran
5
0
0

موفقیتتون رو ارزو دارم به امید بهترین موفقیتهاو برترین بازیکنان کشورمون منم دوست خواهرزاده اقای انامقی ام


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.