جهت شرکت در مسابقات کاپ یک قهرمانی جهان؛قایقرانان تیم ملی اسلالوم عازم چک می شوند

اعضای تیم ملی اسلالوم کشورمان امروز به منظور شرکت در مسابقات کاپ یک قهرمانی جهان به کشور چک سفر می کنند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مصطفی ثمری رئیس کمیته اسلالوم در این خصوص گفت: روند رو به رشد قایقرانان تیم ملی اسلالوم کشورمان و امید کسب مدال در بازیهای آسیایی گوآنگجو مسئولان فدراسیون را مجاب کرده که تمامی شرایط را برای این رشته مهیا کنند.
وی ادامه داد: خوشبختانه تمامی امکانات برای موفقیت در بازیهای آسیایی گوآنگژو از سوی فدراسیون برای ما فراهم شده است، تاکنون 11 اردوی داخلی و 2 اردوی برون مرزی داشتیم و از یک مربی خارجی نیز بهره می بریم. اینک نیز در 3 مسابقه رسمی و سنگین در کنار قهرمانان مطرح دنیا و آسیا شرکت می کنیم.
ثمری بیان کرد: قایقرانان کشورمان بعد از حضور در این مسابقات راهی اسلوانی می شوند تا ضمن برگزاری اردوی 8 روزه خود را برای حضور در مسابقات کاپ 3 جهانی در آلمان آماده کنند. مسابقات کاپ 3 قهرمانی جهان 11 تا 13 تیرماه در آلمان برگزار خواهد شد.
وی افزود: همچنین پاروزنان ایران 18 تا 20 تیرماه در فرانسه و برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جوانان جهان به مصاف حریفان خود می روند.
رئیس کمیته اسلالوم گفت: از آنجایی که در مسابقات گوآنگژو بچه های ما در رشته های کانوی یک و دونفره با حریفان خود رقابت می کنند، در این رقابتها نیز در همین رشته مسابقه می دهند.
وی ادامه داد: حریفان آسیایی ما مثل ازبکستان، چین، چین تایپه و ژاپن قطعاً در هر 3 مسابقه حضور دارند که این مسئله برای ما و ارزیابی عملکرد بچه ها نسبت به آنها مفید خواهد بود.گفتنی است قایقرانان اسلالوم توانستند در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور چین مدال برنز تیمی در کانوی یکنفره و در کانوی دونفره مدال برنز را کسب نمایند.
بردیا مهرجو، امیر محمد فتاح پور و همایون محمدپور به سرمربیگری ژیگا اوچاک در این رقابتها که 28 تا 30 خردادماه برگزار می شود، به مصاف حریفان خود می روند.

۲۴ خرداد ۱۳۸۹ ۰۷:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.