نماینده IPC: ایران مى تواند به عنوان یک مدل توسعه ورزش جانبازان و معلولین در سطح جهان مطرح شود

خانم ها کارول جانسون و آن کودى نمایندگان کمیته بین المللى پارالمپیک که در طى یک هفته دوره برگزارى کلاسهاى آموزش به کشورمان سفر کرده بودند، در پایان جلسه هیئت رئیسه و اجرائى "ایران را بعنوان یک مدل توسعه در سطح جهان معرفى کردند".
به گزارش روابط عمومى کمیته ملى المپیک، خانم ها کارول جانسون و آن کودى که به عنوان نمایندگان IPC به ایران اعزام شدند، در جلسات آموزش آشنائى با سازمانهاى بین المللى معلولین در دنیا، کلاسبندى فوتبال هفت نفره، کلاسبندى بوچیا، استعداد یابى در ورزش معلولین و آشنائى با جنبش پارالمپیک و نقش بانوان برگزار کردند، اعلام کرد که ایران تجربیات بسیار خوبى در زمینه ورزش معلولین دارد که بایستى این تجربیات را به دیگر کشورها و کمیته هاى ملى پارالمپیک منعکس کند.
وى در ادامه ابراز داشت: از نزدیک تا حدى با امکانات ورزش جانبازان و معلولین ایران بازدید کردم و میتوان گفت  این امکانات در حد مطلوب مى باشد و از طرفی رویکرد نگاه مسئولان پارالمپیک ایران به آینده نیز سازنده و روحیه بخش است. بطوریکه با نگاهى به برنامه هاى آنها در می یابیم تلاش خاصى براى موفقیت ورزشهاى جانبازان و معلولین ایران در عرصه هاى بین المللى شده است.
نمایندگان IPC ضمن اشاره به این نکته که سطح فنى کلاسهاى برگزار شده در ایران مطلوب بود، اظهار داشتند در ابتدا تصور درستى از کشور شما نداشتیم ولى درخشش ورزشکاران جانبازان و معلولین و نابینایان ایران در عرصه جهانى نشان داد نگاه ویژه اى به این قشر از جامعه در ایران وجود دارد به همین دلیل بهره گیرى از تجارب بین المللى و مدرسین در کنار استفاده از تجربیات داخلى نقش به سزائى در موفقیت ورزش معلولین ایران در عرصه جهانى دارد.

۲۳ خرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.