پیش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛مشتزنان قبل از گوانگژو به چهارمیدان برون مرزی اعزام می شوند

پیش بسوی بازیهای آسیایی گوانگژو؛مشتزنان قبل از گوانگژو به چهارمیدان برون مرزی اعزام می شوند
برنامه آماده سازی تیم ملی بوکس مردان که خود را برای اعزام به بازیهای آسیایی گوانگژو آماده می کند نهایی شده تا بدین ترتیب مشتزنان تا قبل از اعزام به این رقابتها حداقل در چهار تورنمنت برون مرزی حضور پیدا کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و بر اساس برنامه تنظیم شده در فدراسیون، تیم ملی بوکس ایران اواسط تیرماه به  تورنمت بوکس روسیه اعزام می شود.
این تیم پنجم تا پانزدهم مرداد ماه نیز  اردوی مشترکی  در  یکی از کشورهای ترکیه، ارمنستان و آذربایجان خواهد داشت  که هنوز کشور میزبان قطعی نشده ولی رایزنیها  در این باره ادامه دارد.
 سپس اواخر مرداه ماه تیم ملی بوکس با توجه به مشخص شدن ترکیب نهایی خود  به یکی از ایالتهای روسیه برای برگزاری اردو و مسابقه اعزام می شود.
تیم ملی بوکس آخرین حضور بین المللی خود را نیز در  بلاروس که ششم مهرماه انجام می شود تجربه می کند تا در انتها به بازیهای آسیایی گوانگژو اعزام شود.
همچنین عمران اکبری در وزن 54 ،محمد مومی وند در 57،فروتن گل آرا در وزن 60،هومن کرمی در 64،سجاد محرابی در 69، محمد ستار پور در 75 و علی مظاهری در وزن 91 نفراتی هستند که اعزامشان به تورنمنت روسیه که تیرماه انجام می شود قطعی شده و در وزن 81 از بین محمد شوریان،حسن کارکردی و احسان روز بهانی یک نفر و در وزن مثبت 91 از بین روح الله حسینی و مهدی قربانی نیز یک نفر 13 تیرماه عازم رقابتهای بین المللی روسیه می شوند.
۲۲ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.