حسین رضا زاده: نوجوانان ایران شایستگی خود را به جهانیان ثابت کردند /برنامه هایمان برای موفقیت در المپیک لندن تنظیم شده است

حسین رضا زاده: نوجوانان ایران شایستگی خود را به جهانیان ثابت کردند /برنامه هایمان برای موفقیت در المپیک لندن تنظیم شده است
مدیر تیم های ملی وزنه برداری ایران گفت : کسب قهرمانی بزرگسالان آسیا در قزاقستان و نوجوانان جهان مقدمه ای است برای رسیدن به مدالهای المپیک 2012 لندن.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ حسین رضا زاده مدیر تیمهای ملی وزنه برداری کشورمان پس از قهرمانی تیم نوجوانان ایران در رقابتهای جهانی تایلند گفت: اعضای تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان با پیگیری تمریناتی مداوم و مستمر در اردوهای مناسب آماده سازی که فدراسیون مهیا کرده بود با آمادگی مطلوب و ایده آل راهی تایلند شدند و خوشبختانه توانستند عنوان ارزشمند و غرور آفرین قهرمانی جهان را بدست آورند.
وی ادامه داد: سطح رقابتها بسیار بالا بود و تیمهایی از 49 کشور جهان آمده بودند تا ضمن کسب سهمیه المپیک نوجوانان، قدرت و جایگاه خود را ثابت نمایند. در این بین روسیه،چین، قزاقستان،ارمنستان، کره ولهستان رقابت بسیار نزدیکی را با ما داشتند که خوشبختانه توانستیم با توکل به خدا ، دعای خیر مردم و همت بچه ها به این عنوان مهم و ارزشمند دست یابیم.
رضا زاده موفقیت های اخیر وزنه برداری ایران در عرصه های آسیایی و جهانی را مرهون برنامه ریزی های منظم سه ساله فدراسیون وزنه برداری و حمایتهای بی دریغ افشارزاده دانست و گفت: به طور حتم با ادامه چنین روندی ایران به جایگاه واقعی خود در جهان دست خواهد یافت.
وی اظهار امیدواری کرد که ملی پوشان جوان ایران نیز بتوانند اواخر خردادماه جاری از عنوان سومی خود در رقابت های جهانی رومانی دفاع کنند و با کسب عنوانی بهتر ، این پیروزی ها را تکمیل نمایند. به اعتقاد من هنوز هم به جایگاه اصلی وزنه برداری ایران دست نیافته ایم؛ چرا که پتانسیل ایران و پشتوانه ها بسیار بالاست و مطمئنا می توان به عناوینی ارزشمندتر نیز دست یافت.
مدیر تیم های ملی وزنه برداری ایران با تاکید بر اینکه کسب قهرمانی بزرگسالان آسیا در قزاقستان و نوجوانان جهان مقدمه ای است برای رسیدن به مدالهای المپیک 2012 لندن گفت : تمامی برنامه های فدراسیون وزنه برداری حضور موفق در بازیهای آسیایی گوانجو و بازیهای المپیک لندن است تا تیم ایران بتواند نتایج قابل قبولی را در این دو رویداد بزرگ بدست آورد.
نخستین دوره رقابت های وزنه برداری نوجوانان جهان با حضور 49 کشور در دو بخش پسران و دختران در شهر چیانگ مای تایلند برگزار شد.
در پایان این پیکارها، تیم های اول تا نهم دو سهمیه و تیم های دهم تا شانزدهم یک سهمیه بازی های المپیک نوجوانان 2010 سنگاپور را بدست آوردند.
 

 

۳ خرداد ۱۳۸۸ ۱۹:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.