سرپرست فدراسیون تنیس کشور: لازمه موفقیت تنیس بسط و توسعه آن در استانهاست

با ارزیابی های به عمل آمده به این نتیجه رسیده ایم که با بسط و گسترش تنیس در استان ها بهتر می توان به موفقیت دست یافت.



به گزارش روابط عمومی کمیتهد ملی المپیک؛ مجید شایسته روز در همایش یک روزه هم اندیشی نواب رئیس بانوان هیات های تنیس سراسر کشور که در سالن شهید هادیان کرمانشاه برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق افزود: از زمان تصدی این سمت همواره سعی داشته ام با روسای هیات تنیس استان ها تعامل داشته تا با همکاری و همفکری آنان بتوانم تنیس کشور را به جایگاه اصلی خود باز گردانم.
وی در ادامه به برخی اقدامات انجام گرفته در راستای تقویت ورزش تنیس در کشور اشاره کرد و گفت: برگزاری جام فیوچرز، برگزاری دو دوره مسابقات در رده جوانان، برگزاری مسابقات دسته یک بانوان و راه اندازی مسابقات جام حذفی برای اولین بار از جمله این اقدامات در طول یک سال گذشته بوده است.
شایسته همچنین دیگر کار مهم و قابل توجه فدراسیون تنیس در زمان سرپرستی خود را برگزاری “دیویس کاپ” با حضور هفت کشور آسیایی در تهران عنوان کرد و افزود: با قهرمانی در این دوره از مسابقات موفق شدیم پس از چهار سال به گروه دوم آسیا صعود کنیم.
سرپرست فدراسیون تنیس در بخش دیگری از سخنانش به دیدار اخیر مسوولین این فدراسیون با رییس سازمان تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این دیدار نتایج خوبی حاصل شد از جمله آنکه مقرر شد بودجه سالیانه فدراسیون نسبت به گذشته پنج برابر شود.
شایسته همچنین به وضعیت ورزش تنیس در بین بانوان اشاره کرد و گفت: در برنامه آتی فدراسیون توسعه بیش از پیش این رشته میان بانوان در دستور کار قرار دارد، چرا که بر این عقیده ایم در حوزه بانوان عقب افتادگی های زیادی وجود دارد.

۱۹ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.