دبیر فدراسیون شمشیر بازی:شرکت در اردو و مسابقات کره جنوبی در راستای آماده سازی تیم ملی برای بازیهای آسیایی است

دبیر فدراسیون شمشیر بازی:شرکت در اردو و مسابقات کره جنوبی در راستای آماده سازی تیم ملی برای بازیهای آسیایی است
حضور تیم ملی شمشیر بازی در اردوی یک هفته ای کره جنوبی و سپس شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در راستای آماده سازی بازیکنان برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی است.
پیمان فخری، دبیر فدراسیون شمشیر بازی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:تیم ملی شمشیر بازی آقایان و بانوان با 16 ملی پوش هفتم تیرماه عازم کشور کره جنوبی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد.
وی در خصوص دلیل سفر زود هنگام تیم ملی به این مسابقات گفت:جدای از مسابقات قهرمانی آسیا موضوعی که برای ما خیلی مهم است اردوی 10 روزه ای است که شمشیر بازان قرار است با کره ای ها داشته باشند در واقع این امر باعث می گردد تا بچه ها جدای از حضور در یک مسابقه مهم ،با ملی پوشان کره ای هم تمرین مشترکی داشته باشند که این امر می تواند تاثیر بسزایی در افزایش آمادگی و تجربه بازیکنان داشته باشد.
فخری در خاتمه اظهار داشت:فعلا اردوی تیم ملی در مجموعه ورزشی شیرودی در حال برگزاری بوده و با جذب یک مربی بدنساز نیز امید می رود ملی پوشان در وضعیت بدنی خوبی تا زمان اعزام به بازیها قرارا گیرند در واقع هدف ما از شرکت در اردوی مشترک و مسابقات کره حضور قدرتمندانه در رقابتهای گوانگژو است.
۱۹ خرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.