پیام تبریک مهندس علی آبادی به مناسبت قهرمانی غرور انگیز نوجوانان وزنه برداری ایران در جهان

پیام تبریک مهندس علی آبادی به مناسبت قهرمانی غرور انگیز نوجوانان وزنه برداری ایران در جهان
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی و رئیس کمیته ملی المپیک در پیامی، قهرمانی غرورانگیز تیم ملی نوجوانان وزنه برداری ایران در جهان را تبریک گفت .

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در پیام تبریک رییس سازمان و رییس کمیته ملی المپیک آمده است : خدای بزرگ را از بابت قهرمانی غرور انگیز و ارزشمند نوجوانان وزنه برداری ایران در جهان شاکرم . بی شک این قهرمانی نشان از استعداد شگرف نوجوانان و جوانان ورزش ایران و به وی‍ژه وزنه برداری ایران دارد که با سرمایه گذاری ویژه دولت خدمتگزار در جای جای کشور محلی برای بروز استعدادهای خویش یافته و امروز بر بلندای وزنه برداری جهان با کسب 14 مدال طلا ، نقره و برنز سرود فتح و پیروزی خوانده و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می آورند . بی شک همین نوجوانان استخوانبندی تیم ملی بزرگسالان را در بازیهای آسیایی ، جهانی و المپیک طی سال های آتی تشکیل خواهند داد و قطعا سازمان تربیت بدنی و فدراسیون با حراست لازم از این سرمایه ها ، آنان را تا حصول به مدارج بالاتر در ورزش دنیا همراهی و حمایت خواهند کرد .

 اینجانب ضمن تقدیر از تلاش و همت کادر فنی و اعضای تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران و همینطور برنامه ریزی محوری فدراسیون ، این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری ، رییس جمهوری محترم و دولت خدمتگزار و مردم خوب و سرافراز کشور  تبریک گفته و آرزو می کنم که ورزش ایران همچنان در عرصه رقابت های برون مرزی ، به حرکت موفقیت آمیز خود ادامه داده و پاسخگوی انتظارات موجود باشد .

 

۳ خرداد ۱۳۸۸ ۱۸:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.