کیکاوس سعیدی با رئیس فدراسیون گلف لبنان دیدار کرد

کیکاوس سعیدی سرپرست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه مناسبات و روابط بین الملل میان فدراسیون ها ، به منظور تقویت سطح همکاری فی مابین کشورهای همسایه پس از انجام مذاکراتی با رئیس فدراسیون گلف افغانستان در جهت رشد و اعتلای گلف میان کشورها ، در طی سفری به لبنان با دکتر فیصل المدین رئیس فدراسیون گلف این کشور دیدار کرد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست طرفین در خصوص ایجاد تامل و ارتباط دوجانبه میان دو فدراسیون بحث و تبادل نظر کردند و به بیان نقطه نظراتشان در این خصوص پرداختند .
دکتر فیصل المدین با اشاره به حضور در مسابقات و اعزام مربیان ارشد گلف لبنان به ایران عنوان کرد ، ضمن اعلام آمادگی کامل در جهت همکاری و روابط دو جانبه ، چندی دیگر به ایران سفر خواهد کرد تا از نزدیک با سطح فنی بازکنان و مربیان کشورمان آشنا شود.
وی همچنین خاطرنشان ساخت : از آنجا که رشته گلف از جایگاه خاصی در لبنان برخوردار است ملی پوشان و ورزشکاران این کشور نسبت به سایر کشورهای عربی مدعی تر بوده و همواره این موضوع را در میادین مسابقات به اثبات رسانده اند.
المدین همچنین به برگزاری متداوم مسابقات گلف میان کشورهای حاشیه خلیج فارس اشاره کرد و گفت : در لبنان حدود 800 تا 1000 گلفباز ثابت داریم و برای ملی پوشان نیز اردوهای آمادگی منظم و مستمری برنامه ریزی شده به همین خاطر برگزاری مسابقات برای این افراد جهت کسب تجربه بسیار موثر می باشد و از تیم ملی گلف ایران نیز دعوت می کنم تا در صورت تمایل در این رقابت ها حضور پیدا کنند.
کیکاوس سعیدی سرپرست فدراسیون گلف ایران همچنین ضمن دیدار با مسئولین ، پیشکسوتان ، ورزشکاران و مربیان ارشد گلف لبنان از زمین اصلی گلف این کشور بازدید به عمل آورد و در خصوص تعامل هر چه بیشتر با همتای ورزشی خود قول هرگونه همکاری را به ایشان اعلام نمود.
۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ۱۴:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.